Vraag

is dit pesten?

  • 14 January 2023
  • 9 reacties
  • 139 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

mensen maken altijd grappen over mn haar dat ik het niet kam maar ik doe het elke dag  somige lopen naar me toe en zeggen rare dingen of zeggen niemand vind jou leuk. is dit pesten? (het zijn geen vrienden die dit doen)


9 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Wat vervelend :(

Als jij hier niet om kan lachen is het pesten. Het is niet oke dat ze dit doen terwijl jij dit helemaal niet leuk vindt. 

Je kan dit ook bij hun aangeven. Of bijvoorbeeld aan je ouders, mentor of vrienden vertellen.

Reputatie 7
Badge +15

Vertel ze mar dat je het wel kamt: en dat ze hun k*p moeten houden ! Of negeer! 
 

ga evt naar je mentor/ jij hebt vlgmij wel een zware tojd achter de rug, al ik de topics van eerder ff bekijk….   Veel suc6 

 

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 4
Badge +3

dat doe ik  tis niet echt fijn net nu ik mijn mentor vertel dat ik verkacht  is het niet echt fijn om dat weer te hebben

Reputatie 7
Badge +19

Kan ik me voorstellen inderdaad. Maar je mentor kan je wel helpen hierbij

Reputatie 4
Badge +1

Hey,

het is alleen pesten al jij het ziet als pesten. Mensen doen vergelijkbare dingen tegen mij maar ik zie het niet als pesten dus heb ik er ook niet zoveel last van

Reputatie 1
Badge

lieve schat,

Ik kan niet zeggen of dit pesten is maar, als het voor jou geen prettig gevoel geeft is het pesten. Probeer miss in gesprek te gaan met iemand die je vertrouwt: dat kan je ouders zijn, maar ook je Broer/Zus of gwn de kindertelefoon

Wij staan achter je

Reputatie 4
Badge +3

Heyy,

mijn mentor had mij ooit verteld: 'iedereen heeft verschillende grenzen, als iemand iets tegen je zegt dat jij niet leuk vind, is dat pesten, ook al bedoelen ze het misschien niet op die manier.’ Ik zou tegen die kinderen praten, ze zeggen dingen over je  die je niet leuk vind (denk ik). Of met een mentor erover hebben.

Xx Queertje <33

Reputatie 2
Badge

mensen maken altijd grappen over mn haar dat ik het niet kam maar ik doe het elke dag  somige lopen naar me toe en zeggen rare dingen of zeggen niemand vind jou leuk. is dit pesten? (het zijn geen vrienden die dit doen)

Ja dit heb ik bijna dagelijks, je bent echt niet de enige. En ja, eigenlijk is het wel pesten. Nare opmerkingen enz dat hoort bij pesten dus ik denk van wel ja. Het is wel kut voor je! Heb je een fijne mentor waar je dit mee kan bespreken denk je?

Reputatie 4
Badge +3

@Dominoz ja die heb ik 

Reageer