is dit nu pesten of niet

  • 22 July 2021
  • 3 reacties
  • 117 Bekeken

hallo ik ben izzie en ik houd ontzettend van paarden maar laatst schreef ik dus op instagram  dat er een man boos op mij werd toen ik aan het rijden was op mijn pony merlijn maar de mensen die die man kennen werden gelijk boos op mij ik had het eigenlijk ook niet op instagram moeten zetten en ik heb die post al verwijderd maar ik kreeg daarna een appje van mijn instructrice dat ze dat echt niet vond kunnen dus daar voelde ik me nog slechter van ik rijd op vrijdag en dinsdag op vrijdag durfde ik niet te rijden en op dinsdag had ik genoeg moed verzameld om te gaan en toen ik daar de eerste 2 uur was was alles nog prima toen ging ik even mijn zusje ophalen van school en toen ik daarna terug kwam hoorde ik mensen zeggen daar is ze en daarna zeiden ze Hoi izzie op een hele irritante manier en daarna telkens als ik langs hen kwam zeiden ze Hoi izzie en dingen zoals bestie en ga je dit ook op insta zetten en daar werd ik heel verdrietig van ik ben toen maar naar mijn lievelingspony merlijn gegaan en ik stoorte gewoon in elkaar en begon keihard te huilen ik heb mijn moeder gebeld en ben naar huis gegaan en heb het haar verteld maar ik durf vrijdag gewoon niet meer te rijden ik heb hulp of advies nodig kan iemand me helpen


3 reacties

Haii,

Wat ontzettend vervelend zeg!! 
Ik denk niet dat dit echt “pesten” is, maar meer plagen. Neem het daarom alsjeblieft niet te zwaar op je! Als je doet alsof het je niks doet, zullen ze het vast wel weer allemaal vergeten en je met rust laten. 

Je kunt ze natuurlijk ook altijd even terug plagen ;)  (door bijv. kleine grapjes te maken over hen) 

Veel succes!!

Joee!

Hoiiiiii

hartstikke vervelend zeg

het meer een beetje plagen 

ik snap dat je er verdrietig van word had ik ook

maar een tip is gewoon aan je moeder of/en je vader vertellen 

verder veel suc6❤️
groetjes 

anoniempje334

Reputatie 3
Badge +3

Hi!

Ik denk wel dat dit telt as pesten, want jij krijgt er een slecht gevoel van. Als het pesten was, had je er nog om kunnen lachen

Ik snap deze hele situatie niet zo goed maar ja

Het is gebeurd, jij hebt een fout gemaakt maar hebt die ook weer rechtgezet dus ik begrijp niet echt waarom die meiden zo stom doen

Praat hierover met je moeder en instructrice. Zeg dat het ook eigenlijk wel dom was om alles op Instagram te zetten en dat je veel spijt hebt. Zeg dan dat mensen je hier nu nog mee pesten en dat je echt bang bent om naar paardrijden te gaan. Je moeder (of ouders) en instructrice kunnen hier dan wat aan doen

Sterkte!

XOXO

~BreezyOcean

Reageer