inspirerende quotes

  • 29 August 2013
  • 56 reacties
  • 5281 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey ,

ik zie dat er heel veel mensen zijn die gepest zijn/worden 
daarom wil ik op dit forum quotes neer gaan zetten ( dit zijn teksten die goeie zinnen bevaten over het leven)
het heeft mij heel veel geholpen dus ik hoop dat het jullie ook helpt 

zelf ben ik al me hele leven gepest omdat ik emo ben daarom weet ik hoe het kan voelen en wil ik graag helpen quotes hebben mij altijd 
geholpen in tijden dat ik het nodig had/heb 


daarom wil ik jullie vragen wat jullie van het idee vinden ? zijn jullie voor of tegen ? ( zeg ook waarom je voor of tegen bent)

als ik dit ga doen zijn de titels quote of quote 1 , 2 , 3 , 4 , 5 enzovoort

56 reacties

Hey,

Deze is van Ronaldo ( ik heb 'm ff vertaald): 

Je liefde maakt me sterk. Je haat maakt me niet te stoppen.

En deze vindt ik ook mooi: in elke moeilijke periodezit schoonheidverstopt. Als je dat kunt zien kan het licht weer gaan schijnen.

~Ikke13

Mooi !!!

Reputatie 4
Badge +1

Even voor de topic opener. Alle emos die ik ken zijn hele aardige en geweldige mensen en ik vind dat die moeten worden gewaardeerd❤️

Hoi ik zie dat dit al 8 jaar oud is. Maar ik vind net als @Magnetronbakje  emo jongens en meisjes helemaal goed en top ! En iedereen mag zijn zoals ie wil. I crush momenteel op een jongen die cross dresst en heel gevoelig is  en dat is helemaal leuk en sexy en top !

We zijn zoals we zijn en dat is zoals het is. Niemand is precies als jij dus laat elkaar vrij.

Sanny xxxx

Reputatie 2
Badge

Ik gebruik bijna altijd de quote: We see the world as we choose.  

See ya!

RealX

Reputatie 7
Badge +17

“Het mooiste dat iemand kan doen is vergeven.  dat is ook de zoetste vorm van revanche.”

 

Groetjes Julian X

Reageer