Skip to main content

ik wordt dus vaak op school gepest omdat ik te dun ben ik wordt skinny genoemd en als ik op school aan een tafel zit duwen klas genooten em helemaal tegen mij aan waardoor ik klem zit en dan zeggen ze ah je bent toch te dun     Ik weet niet meer wat ik moet doen heeft iemand tips

Hallo 

wat jammer dat je klasgenoten dat doen.  Langs een kant toont dit aan dat ze zelf heel onzeker zijn. Je moet het echt proberen van je af te laten glijden dat helpt het best. Ik heb hier ook nog een klein stappenplan tegen pesten

  1. Zeg stop
  2. Ga weg
  3. Haal er een juf of meester bij

Hopelijk helpt dit als regel 1 niet helpt ga je naar 2 enzoverder

Heel veel liefs en sterkte van @Anymoymous 


Hoiiiii,

Dat is niet zo leuk! :(

Zoals Anymoymous zegt, het zijn gewoon een stelletje onzekere kinderen. Ik zou zelf niet "Stop!" zeggen en meteen weggaan en als het herhaalt, het melden.

Groetjes, justGhast


@justGhast bedankt @Anymoymous dat heeft geen zin


Heyy @20anoniem24,

Wat naar dat is echt niet leuk! Als stop zeggen niet werkt is het misschien een goed idee om een keer naar je mentor te gaan zodat je dit met hem/haar kan bespreken. Je mentor kan je vast verder helpen hiermee en hij/zij kan samen met je kijken naar een oplossing!

Sterkte en ik hoop dat dit gauw ophoudt! En onthoud ook goed dat jij mooi bent zoals je bent en probeer boven deze opmerkingen te staan!💪

Liefs van ItsJustMe <3


bedankt allemaal


Reageer