x
Succes!
ik heb een vraagje: Wat is "ondergekalkt"?
Dit topic is trouwens ook een van de redenen waarom ik het nog tegen niemand heb gezegd.
Voor de rest: Sterkte
Ik heb een tip, dat is praten! Praat erover met je moeder, vader, broer, zus, mentor! Een vertrouwenspersoon! Kom voor jezelf op!
Jij bent goed zoals je bent, en daar kan niemand iets aan veranderen. Als je de pester zelf niet onder ogen durft te komen, probeer dan via je mentor of via iemand anders met hem in contact te komen. Misschien kom je er wel achter waarom hij je pest ;)
Succes!
die pesters hebben het recht niet om je daarmee te pesten.
vertel het aan iemand dan komt het wel goed:rolleyes:
Er zullen altijd wel mensen blijven die je erom lastig vallen. Mar negeer het gewoon. Je bent gewoon een mens, net als iedereen. En om ergere problemen te voorkomen, want dat hoor je wel eens, dat homo's heel raar gaan praten en lopen, echt heel meisjesachtig gaan doen. Daar is absoluut niks mis mee, maar het kan meer gepest veroorzaken.
Ik hoop dat ik een beetje geholpen heb..
Hoi anonymous,
Hey ik ben 14 jaar, en ik wordt gepest omdat ik homo ben.
dat slaat echt nergens op
Toen we een keer gingen gymen en ik al klaar was werden mijn schoenen, t-shirts en rugtas ondergekalkt met : Vieze *** homo. Ik wordt na school gepakt en ze zeggen, ga naar de walle ofzo vieze homo.
wat een rot streek
Ze wilde me zelf naar een jongen brengen van 19 zodat die me kon neuken.
dat mag helemaal niet, hij is meerderjarig en jij (10 jaar geleden) nog minderjarig….dus
Ik voel me erg gepest. Wat kan ik doen? Ps: dit speelt al paar maanden af
ik hoop dat het ondertussen beter gaat
Gr. MickeyMouse, ook gay
Damn, de TS is inmiddels alweer 24. Ik hoop ook dat het inmiddels goed met hem gaat.
hoi
ik zie de krantenkoppen al en vanavond het Jeugdjournaal….. ik ga zo maar alvast douchen en leuke kleren uitzoeken voor de reportage die ze van ons gaan maken
wij samen redden het oudste topic….
als jij het niet opgezocht had, had ik het niet geweten, dus samen alles delen en met jou wil ik dat wel en
Dit topic verdient het sws om bewaard te worden. Het is het eerste topic van het forum, zie ook
Ik zou zeggen: inlijsten zoals het nu is. Ik geef toestemming dat mijn naam mag blijven staan
Gr. MickeyMouse
hoi
ik zie de krantenkoppen al en vanavond het Jeugdjournaal….. ik ga zo maar alvast douchen en leuke kleren uitzoeken voor de reportage die ze van ons gaan maken
wij samen redden het oudste topic….
als jij het niet opgezocht had, had ik het niet geweten, dus samen alles delen en met jou wil ik dat wel en
Dit topic verdient het sws om bewaard te worden. Het is het eerste topic van het forum, zie ook
Ik zou zeggen: inlijsten zoals het nu is. Ik geef toestemming dat mijn naam mag blijven staan
Gr. MickeyMouse
Ah thanks voor melding. Nou gelukkig is ie ni verwijderd
BTW SCREENSHOT DIT TOPIC ANDERS EFF VOOR DE ZEKERHEID
Jullie gaan off topic, willen jullie bij het onderwerp blijven?
Jullie kunnen over de datum van het topic verder praten in het topic wat jullie hier voor aangemaakt hebben.
Groetjes
Puck, De Kindertelefoon
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.