- Home
- Community overzicht
- Gevoelens
- Pesten
- Ik wordt gepest, omdat ik homo ben
Ik wordt gepest, omdat ik homo ben
- 16 april 2013
- 43 reacties
- 5070 Bekeken
- Anonymous
x
43 reacties
- Anonymous
- 0 reacties
- 16 april 2013
Succes xx
- Anonymous
- 0 reacties
- 16 april 2013
ik zou overwegen je ouders of een betrouwbare leraar of je mentor
je moet er iets tegen doen!
je mag al blij zijn dat je het heb durven zeggen zij hebben geen lef. want zei zouden dat niet zeggen
heel veel succes x D
- Anonymous
- 0 reacties
- 16 april 2013
Ik hoop dat ik je zo een beetje geholpen heb.
Heel veel sterkte,
InsaneBoy86
- Anonymous
- 0 reacties
- 17 april 2013
Je kunt naar je Mentor gaan,maar dat geeft iedereen al aan als tip. En misschien vind je dat wel eng?
maar ik heb ergens in een boek gelezen dat je ook mee kan doen met wat ze zeggen.
Zeg bijvoorbeeld "want dit heeft er niks mee te maken"
Zij zeggen: zozo verkering!
Jij zegt: Nee, we zijn verloofd
SUc6!
- Anonymous
- 0 reacties
- 18 april 2013
- Anonymous
- 0 reacties
- 19 april 2013
- Anonymous
- 0 reacties
- 20 april 2013
- Anonymous
- 0 reacties
- 23 april 2013
Ga er met iemand over praten, en als het door blijft gaan moet je het echt iemand zeggen!
Het is hartstikke vervelend, en moeilijk, maar als het zo door blijft gaan dan moet je het iemand wel zeggen hoor,
hoe moeilijk het ook misschien is.
- Anonymous
- 0 reacties
- 25 april 2013
- Anonymous
- 0 reacties
- 7 mei 2013
- Anonymous
- 0 reacties
- 12 mei 2013
- naar je mentor
- naar je ouders
Sterkte man en succes ~Bodhi
- Anonymous
- 0 reacties
- 25 mei 2013
dit is echt niet normaal
je moet het vertellen aan iemand
vertrouwens persoon
ouder?
weetje ik zeg vaak tegen mijn ouders
dat het het alllerliefste een homo als beste vriend wil .
dus trek je niks van ze aan hoor!
hopelijk stoppen ze snell
veel xxxxxxxx Katinky
- Anonymous
- 0 reacties
- 27 mei 2013
- Anonymous
- 0 reacties
- 9 juni 2013
- Anonymous
- 0 reacties
- 9 juni 2013
Blijf ook gewoon lekker jezelf. Jij bent jij en daar gan (en mag!) niemnd iets aan veranderen!
Veel succes!
- Anonymous
- 0 reacties
- 9 juni 2013
Je bent toch een mens zoals ons!
Het is niet omdat je homo bent dat je anders bent!
Ga naar je mentor.
En als je ouders het nog niet weten vertel het hun dan kunnen ze jou ook helpen.
Kinderen/mensen die je daarom gaan pesten hebben echt geen leven!
Ik hoop voor jou dat dat pesten echt stopt want ik weet hoe het voelt om gepest te worden ik werd gepest omdat ik molliger was dan de anderen nu is dat nog altijd zo maar is het pesten al veel minder!
En wij hier op dit forum willen je allemaal helpen vergeet dat niet ;)
Succes!
xxx
- Anonymous
- 0 reacties
- 9 juni 2013
- Kindertelefoon
- 1534 reacties
- 9 juni 2013
op het forum van De Kindertelefoon is iedereen anoniem. Het is daarom niet de bedoeling dat mensen persoonlijke informatie geven, zoals bijvoorbeeld hun school.
Groetjes van Marieke / De Kindertelefoon
- Anonymous
- 0 reacties
- 9 juni 2013
- Anonymous
- 0 reacties
- 13 juni 2013
x
Lieve flavour,
Ik ben een meisje, ik ben lesbisch.
Niemand weet het, maar toen ik een hele dag met mijn arm door die van een vriendin had gehaakt, zei iemand: "Ben je lesbi ofzo, trutje!"
Ik schrok, en zei niks. Ik liet haar wel los.
Ik ben verliefd op haar.
Ik denk dat je beter, als ze je pakken, niet verzetten, maar op het moment dat ze het niet verwachten ( of je kan makkelijk weg ) geef je ze een knietje en rent weg.
het is laf, maar ik kan niks anders verzinnen.
Misschien... als je ze wilt verklikken, dan doe je iets onder je shirt dat het wordt opgenomen ( wel eerst proberen thuis! ) en roept veel help enzo.
Ik hoop dat ik je kon helpen!
xxxxx Melissa :)
P.S.: Misschien dat we een keer kunnen chatten ofzo?
- Anonymous
- 0 reacties
- 13 juni 2013
Groetjes Liz
Kindertelefoon
- Anonymous
- 0 reacties
- 13 juni 2013
Nee, ik geef geen adres!
x
- Anonymous
- 0 reacties
- 13 juni 2013
Groeten R1
- Anonymous
- 0 reacties
- 14 juni 2013
- Anonymous
- 0 reacties
- 14 juni 2013
Fijn dat jullie elkaar zo goed proberen te helpen!
Zoals Liz hierboven al aangeeft is het niet toegestaan om gegevens uit te wisselen om buiten dit forum om met elkaar te kunnen chatten. Een skype waarbij je verder geen persoonlijke gegevens uitwisselt of foto's plaatst is ook een middel om buiten het forum om met elkaar te praten dus niet toegestaan om hier te delen.
Het forum van de Kindertelefoon is een veilige omgeving voor jongeren om met elkaar te praten over alles wat ze bezig houdt. Het is en blijft veilig wanneer jongeren op geen enkele manier achter persoonlijke informatie van elkaar kunnen komen. Wanneer op het forum wordt afgesproken om buiten het forum contact te hebben heeft de Kindertelefoon er geen zicht meer op of er wel of geen gegevens worden uitgewisseld.
Ik hoop dat het zo duidelijk is!
Groetjes Kristy, de Kindertelefoon
Reageer
Veelgebruikte tags
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
OKDit bestand kan niet worden gedownload
Sorry, onze virusscanner heeft bepaald dat dit bestand niet veilig is om te downloaden.
OKCookiestatement
We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.
Cookie instellingen
We gebruiken 3 soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. De basiscookies zijn nodig om het forum te laten werken, daarom moet je die in ieder geval selecteren om op het forum te kunnen. Meer informatie.