Ik wordt gepest door dat populaire joch

  • 9 September 2021
  • 2 reacties
  • 114 Bekeken

Badge

Kennen of hebben jullie ook zo'n populaire jongen/meisje gekend,  die denkt dat ie vrienden met iedereen is,  niet zonder aandacht kan en denkt dat ie alles gewoon zomaar krijgt in het leven? Ik ben 13 jaar zit in de 2de klas en leef elke dag met zo'n iemand. in de klas is het nog prima, want dan zijn er docenten die toezicht houden. In de pauze zit ik nooit bij hem in de buurt, en hij komt me ook niet opzoeken. In de kleedkamer is het het ergst. Gisteren probeerde hij deo in m'n ogen te spuiten. hij maakt altijd rot opmerkingen over mij en ik durf nooit iets terug te doen of zeggen want  anders wordt ik gehaat door zijn leger van meelopers. in de 1ste klas had ik nog veel vrienden bij me in de klas, maar de meeste zijn nu ingedeeld in andere klassen en ik ben WEER bij Noah(niet zijn echte naam) ingedeeld. ik kijk nu al niet uit op dit schooljaar. als er iemand in een soortgelijke situatie zit of heeft gezeten , deel je verhaal met mij of geeft tips.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Vervelend, lijkt me heel naar ja. Misschien is het een idee om eens tegen hem te zeggen hoe vervelend je het vindt, hoe spannend dat ook is. Of je kan het tegen iemand anders zeggen bijvoorbeeld je mentor of ouders.

Badge

hey,

ik herken dit gevoel heel goed, ben zelf 5 jaar lang gepest en het stopte niet. Heeft die “Noah” een reden waarom hij dit doet of ben je gewoon een pechvogel die het slachtoffer is? Je zou er met een docent over kunnen praten, misschien je ouders als je dat fijn zou vinden. Je zou ook zelf naar hem toe kunnen gaan en het vertellen maar dat is natuurlijk best spannend. Deze jongen zit waarschijnlijk zelf met problemen of is onzeker ofzo. Je zou tegen hem kunnen zeggen, miss het beste als hij alleen is, dat het genoeg is zo en je het niet leuk vind van hem. als je zegt dat je het niet leuk vind heb je kans dat hij juist doorgaat dus miss proberen te zeggen dat ie gewoon moet stoppen ofzo. 

hoop dat t snel ophoud!

successs

Reageer