Skip to main content

ik word weer gepest

• October 15, 2025
  • 11 reacties
  • 190 Bekeken

eendje
Forum|alt.badge.img+3

Eh ja nog een topic vandaag (ik ben echt heel lang niet op het forum geweest jeetje)

Oke dus ik word weer gepest jippie (dit keer weer door iemand anders😐) het heeft best wel een grote impact op me omdat het dit keer echt wel heftig is. Ik word overal waar ik loop nageroepen door diegene en ik word gewoon bang en verdrietig om naar school te gaan.

Als ik er met mijn moeder over probeer te praten, reageert ze vaak best geïrriteerd omdat ze al best veel aan dr hoofd heeft. Mijn vader zegt dat ik diegene gewoon moet slaan (wil ik wel maar dan klap ik op het laatste moment dicht van angst:D)

Mijn vriendinnen doen ook helemaal niks. Ze zien hoe ik in de aula wordt nageroepen en ze zien ook hoe ik vol in mn rug word gebeukt als ik langs diegene loop. Ik heb hem 1 keer hard geduwd. Hij is er toen wel van geschrokken maar het is sindsdien alleen maar erger geworden. Ik word nu in pauzes gewoon hard in mijn rug gebeukt en de hele tijd nageroepen en ik word er echt gek van

Docenten die het zien/horen doen er niks aan en dat vind ik ook kut. Laatst tijdens een soort gemengde les (met meerdere klassen zegmaar) werd ik heel erg gepest en de docent stond ernaast en keek er gewoon naar. Hij heeft geen enkel ding gezegd en liet het gewoon gebeuren.

Vriendinnen doen niks om me te helpen of troosten, mijn ouders ook niet, docenten ook niet en mn mentor heeft het zo druk dat hij waarschijnlijk op het punt staat een burnout te krijgen dus dat is ook geen optie dus ja ik heb geen idee wat ik nu moet

Ik ben bang dat ik slechte dingen ga doen en dat wil ik niet. Ik kan alleen aan niemand hulp vragen want het lijkt niemand te boeien

11 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi  lieve ​@eendje ,

Wat verschrikkelijk zeg😟! En wat stom dat docenten er niks aan doen en je vriendinnen je niet steunen , het is docenten hun taak dat kinderen met een veilig gevoel op school zitten.  Heb je een docent op school die je vertrouwt waar je het tegen kunt zeggen of misschien een vertrouwenspersoon van school zelf? Als je echt bij niemand terecht kunt is het beter om het hoger op te pakken door naar de directeur te stappen.  Ik snap dat dat lastig is, maar pesten is fout en docenten zouden er meer aandacht aan moeten besteden en de pesters aan te pakken.  Dat je niet met je mentor kunt praten is ook verschrikkelijk, hij of zij zou er juist voor je moeten zijn en je helpen als er problemen optreden. Ik hoop echt dat het gaat veranderen en je niet langer gepest wordt, en jij kunt er niks aan doen, die pesters zijn het probleem.  😫😓 hou vol, je kunt het ♥️♥️

Veel liefs en knuffel ♥️🤗

Forum|alt.badge.img

Heyy,

Wat ontzettend kut, k had prc hetzelfde meegemaakt. Ik ben toen van school gewisseld ik was dr helemaal klaar mee. Miss een optie? Ook ga ik naar therapie. Maar tis gwn zo ontzettend klote dat wij allemaal therapie enzo moeten doen en ons maar moeten aanpassen voor wat sommige mensen doen! Heel veel sterkte 😘😘

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 15, 2025

Wauw, dat klinkt echt vreselijk, en het is zo niet oké dat niemand je helpt. Je verdient het niet om zo behandeld te worden. Heb je al eens geprobeerd met iemand anders op school te praten, zoals de zorgcoördinator of vertrouwenspersoon? 

xx liefs Wolf 🐺

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • October 15, 2025

Heyy lieve ​@eendje ,

Ah jeetje wat naar zeg, klinkt wel herkenbaar😓 Heb eigenlijk weinig aan toe te voegen wat de rest al heeft gezegd, maar is er een docent waar je het wel mee kan vinden?❤ Mss kun je daar mee praten en dan ook aangegeven dat school er weinig tegen doet?❤

Hoop heel erg dat het snel gaat stoppen❤❤

Veel liefs en knuffel🤗

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 16, 2025

@eendje dat klinkt echt super naar voor jou! Ik vind eigenlijk ook dat je ouders wel moeten luisteren naar je…

Dat gepest kan echt niet, kan je misschien praten met je mentor of iemand op school zoals ​@Wolf zei?

Veel sterkte, 

Liefs,

XXX Yusa 

eendje
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • October 16, 2025

Ik heb wel een docent met wie ik kan praten maar ik heb geen idee wat hij hier tegen kan doen.

Ook weet ik niet wie de vertrouwenspersonen zijn (als die er wel zijn) maar het is bijna vakantie voor mij dus ik kijk het na de vakantie even aan (misschien is het dan wel wat minder)

En anders stap ik even naar die docent toe (heb ik al een keer geprobeerd maar toen kon ik hem niet vinden)

Bedankt lieverds❤

• October 16, 2025

Hey! Ik ben zelf ook gepest en ik weet dat het echt niet oké en leuk is! Je hoeft dit écht niet alleen te doen en probeer er niet op in te gaan of emoties te tonen naar hun, dan stoppen ze vanzelf. En zeg gewoon een keer tegen ze wat dit met je doet, als je dit (nog) niet durft dan kan je misschien een vertrouwenspersoon zoeken.

dikke kus Juul

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 19, 2025

Hallo ​@eendje  😉

Ik heb gwn voor jou weer een account aangemaakt 😂

Wel kut dat je weer gepest word, wat word er dan naar je geroepen ? 

Waarom word je er bang van dan ? 

Slaan is wel leuk, maar dan moet je het goed doen 😂. Is wel kut dat je moeder er zo geirieteerd reageert... 

Er is af en toe iets mis met docenten 🤣

Ik ben dit jaar een andere mentor gekregen. Maar toch kan ik nog het beste praten met mijn oude mentor. Heb jij mieschien een docent waar je goed mee overweg kan ? Dan kan je daar mee praten. Is wel aardig dat je denk om je mentor, maar dat hoor je niet te doen, jou mentor moet er voor jou zijn. 

Hier kan je altijd hulp vragen 😉

Slechte dingen mot je inderdaad niet doen. Hoe gaat het eigelijk met jou dan ? Met je knutselwerkjes en de hobby's die je wou proberen? 

Groetjes je maatje 🙃 

eendje
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • October 19, 2025

DE BADEEND!!! ​@B de eend!!! Ik zag inderdaad dat je account was verwijderd, fijn dat je weer terug bent!

Nou lang verhaal kort worden er weer roddels over me verspreid door een groep mensen die me de hele tijd pesten, beuken en naroepen enzo en ik ben dus elke keer bang om naar school te gaan, omdat ik dan niet weet of het erger of minder zal zijn dan de dag ervoor.

Sommige docenten zijn inderdaad een beetje…. apart😂

met mij gaat het verder wel goed hoor!

groetjessss

• Net nieuw
  • October 31, 2025

Hé… dit klinkt echt superheftig. Niemand hoort zo behandeld te worden, echt niet. Het is logisch dat je bang en verdrietig bent. 💔

Je doet niks fout, het ligt echt niet aan jou. Maar wat je zei over dat je bang bent om slechte dingen te doen dat is belangrijk, en je moet daar echt met iemand over praten.

Ook al lijkt het alsof niemand luistert, er zijn mensen die willen helpen. Je kunt anoniem met iemand praten van De Kindertelefoon (0800-0432) of via kindertelefoon.nl/chat. Ze luisteren echt goed en oordelen niet.

En ik ben er ook gewoon voor je, oké? ❤️ Je hoeft dit niet alleen te doen.

eendje
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 23, 2025

Het pesten was ff minder maar nu is het weer erger. Ze lopen zelfs mijn vrienden te irriteren en ik word echt compleet gek op school. Ik Ben vorige week tijdens de pauze met eten bekogeld alsof ik een dier in een dierentuin Ben. Vervolgens gooi ik 1 keer terug en worden er meteen Docenten geroepen die vervolgens boze blikken geven.

Ik kan het gewoon niet aan. Ik zit elke pauze zo enorm te trillen van angst dat ik nauwelijks een hap binnenkrijg. Docenten doen er nogsteeds niks aan. Wel heb ik met mijn ouders aan de bel getrokken bij mn mentor die beloofd heeft er iets mee te doen

Maar als het zo langer doorgaat Ben ik bereid klappen uit te delen. Als dat mijn enige optie is Dan Neem ik m maar