Ik word telkens weer door iemand anders gepest

  • 2 January 2022
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

Reputatie 7
Badge +19

hoi ik wordt gepest en dat vind ik niet leuk het is telkens weer iemand anders die me pest en ik heb al meerdere gesprekken met mijn ouders en de meester en de pesters van dat moment gehad en zelfs met de klas besproken  ik zit ook al sinds groep 4 op therapie en daardoor ben ik verandert alleen nu waarderen ze me nog steeds niet ik heb 0 vrienden meer  in de klas ik kan niemand meer vertrouwen en mijn ouders snappen me niet en de meester is te aardig en alles gaat mis ligt het aan mij zou het beter zijn zonder mij?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @wilhelmavemela ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Wat jammer dat je nog geen reacties hebt gekregen. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

 

Hartelijke groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon

 

 

Reputatie 5
Badge +1

Hoi @wilhelmavemela 

Het ligt zeker niet aan jou, ik vraag me wel af in welke groep of leerjaar je nu zit. Opgeven is nooit een optie omdat je vooral zo jong nog een heel leven voor je hebt, die pesters daar ligt het probleem. Waarvoor pesten ze je? En kun je er iets aan veranderen? Probeer juist al je energie uit het pestgedrag te halen en het te zien alsof je de pesters ongelijk moet bewijzen en juist een heel leuk leven gaat hebben. Het werkt ook vaak om gewoon te lachen als ze iets naars tegen je zeggen of een beetje zelfspot te hebben want dan raken ze verveeld om dat je niet meer hun gewenste verdrietige reactie zien.

mvg JS

Reputatie 7
Badge +19

ik  zit in leerjaar 8 en ben 12 ik zou het liefst gewoon mijn hoofd leeg maken even weg lopen om een tijdje  mijn eigen leven te leiden  het liefst zou ik een vriend of vriendin hebben die me zulke troostende woorden toe zou spreken dank het is te veel ik heb te veel meegemaakt ik wil mezelf niks aan doen maar voor mij is leven  ook niet  de juiste optie

Reageer