Ik word lelijk genoemd

  • 13 February 2024
  • 4 reacties
  • 85 Bekeken

Ongeveer 2 maandjes geleden heb ik op een feestje met toen ik dronken was met een jongen gezoend. Deze jongen zit zelf niet bij mij op school maar is wel erg populair op zijn eigen school. Ik was zijn eerste kus en hij de mijne. Daarom was dit groot nieuws. Er waren schijnbaar fotos gemaakt en iedereen op hun school had het erover. Maar niet op de leuke manier, ze vonden me lelijk en niet op een echt mens lijken. Een jongen die ik schijnbaar heb beledigd vond ie had  een groepsapp aan gemaakt met mijn hoofd als profielfoto en al mijn vrienden erin gestopt maar niet mij.  Dit is allemaal lang geleden gebeurt maar ikzelf ben pas recent achter deze dingen gekomen. Ik word al mijn hele leven lelijk genoemd. Ik heb er geleerd mee te leven maar dit gaat me tever. Ik zie deze mensen elk weekend en ze lopen rond met allemaal fotos van mij in hun camerarol. Hoe kan ik duidelijk aan die jongen die deze haat heeft gestart overbrengen dat ik dit niet oke vind. En zijn er tips om aantrekkelijk over te komen als meisje om jongens te impressen


4 reacties

tips om de baddest bitch te zijn in je stad ( behalve als je in mijn stad woont daar is de plek al bezet door mij):

  • doe 1X per week vaseline over je gezicht en ga dan slapen dat het in je gezicht trekt dat is goed voor je huid
  • koop wat maskertjes van de hema (ze zijn best duur koop ze gwn als ze 1+1 gratis zijn ofzo) ze zijn echt de beste
  • zorg dat je deze makeup basics hebt: waterproof mascara, contour blush en concealer en liploss ofzo en volg een makeup tutorial zodat het goed zit, als het nogsteeds lelijk is koop wat meer makeup
  • zorg voor een goede kledingstijl deze zijn wel baddie kleren: baggy, chav, britney spears 2000's vibes ofzo is wel leuk, ook shit van de zara is wel baddie vibes maar zorg gwn dat je een van deze kledingstijlen hebt
  • ga voor 11 uur slapen anders word je helemaal depressief
  • zorg dat je haar er verzorgd uitziet en gebruik goede conditioner, ik heb er 1 van teamkappers een roze 

ik hoop dat dit helpt aan je uiterlijk kan je verder ook niet zo veel doen, success girlll

Reputatie 7
Badge +7

Ik weet niet zo'n heel goede optie, maar misschien kan je van school wisselen? Als het echt heel erg is.

Sorry dat ik niet meer weet 

Reputatie 2
Badge

Ik zelf als een jongen vind helemaal niet dat je te uitgebreid moet zijn met hoe je eruit ziet als je maar er fatsoenlijk uitziet(gezond, hygiënisch, etc) nooit aanpassen omdat iedereen zegt dat je lelijk bent.

Ik word ook hele dagen lelijk genoemd op school. Maar mij kan het echt niks verrekken. Hoe meer je eraan denkt hoe meer je je zelf van binnen uit kapot maakt.

Badge

hoi @fn08 

 

wat erg om te horen dat je jezelf eigenlijk als lelijk beschouwd, iedereen is mooi op een eigen manier en als mensen zeggen dat je lelijk bent moet je je daar niks van aantrekken zelf zou ik het er eens over hebben met je ouders het is namelijk niet oke dat dit soort dingen gebeuren. Zelf wil ik je wel nog meegeven dat het verspreiden van foto's strafbaar is en deze mensen dus vervolgt kunnen worden voor artikel 262 alleen omdat ze waarschijnlijk onder de 18 zijn gaat dit natuurlijk wat moeilijker verder inderdaad kijken voor een school wissel en als het ook in je vriendengroep gebeurd eens kijken voor een compleet nieuwe vriendengroep wat je verder ook nog eens kan proberen is om het compleet te negeren voor een langere tijd misschien denken ze dan dat het je niet meer interesseert en daardoor dat ze stoppen want uiteindelijk halen pesters hun plezier uit jouw reactie.

 

ik hoop dat je met deze tips nog verder kan en dat het beter met je zal gaan

 

Groetjes Blitzman.

Reageer