ik word gepest vanaf groep 1. help!

  • 6 February 2022
  • 11 reacties
  • 119 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik word al vanaf groep 1 gepest en ik kan hier niet meer tegen. Ik hoor nergens meer bij en word achter mijn rug om uitgemaakt voor klojo, k*tje en h**rtje. Help me alsjeblieft.

Hier zijn wat details.

Het is de hele klas behalve mijn vriendje. 

Het is dus al vanaf groep 1

Word zelfs op straat en via Social media gepest

Groetjes Marie (niet echte naam)


11 reacties

Reputatie 1
Badge

Het beste wat je kan doen is rustig blijven en als je nog steeds wordt gepest en de juf doet niks ga dan naar je ouders en vraag of ze een gesprek met alle ouders van de kinderen die je pesten 

Haii

Zoals hierboven gezegd. Het beste wat je kunt doen is het melden bij je school, en als die geen stappen ondernemen kun je er met je ouders over praten, om eventueel van school te veranderen ofzo. Praat erover met mensen, dat helpt echt!

Reputatie 2
Badge

ik maak hetzelfde mee en ik weet hoe moelijk het kan zijn maar een ding moet je onthouden de gene die pest is en blijft een s**kel

Reputatie 7
Badge +17

Hoi wat erg ! Ik geef je een hug iig !  Misschien kun je eens met je mentor er over praten en ergens zag ik hier op het forum ook iets van ‘over de streep’ , dat kan heel goed werken zeiden ze. Misschien kun je dat eens nazoeken en dan voorstellen aan je mentor ? dan leren anderen je beter kennen en begrijpen je en jij hun enzo.

Ik hoop dat het wat helpt voor je :blush:

Grtz en liefs X Julian

Reputatie 1
Badge

Dankjewel, dit doe ik dan ook. Ik zal een campagne starten.doe mee als je wil. Het gaat als volgt: 

Maak een tekening en zet daar bij: stop met pesten, of iets wat er op lijkt. Of verzin zelf wat om pesten te laten stoppen.

Dankjewel, marie. (Niet mijn echte naam)

 

Reputatie 3
Badge +1

ik ga je 1 tip geven zeg het NIET tegen je mentor man want anders word je voor snitch uitgescholden en geloof me dat wil je niet

ik kan je nog meer tips geven maar ik ben geldadig dus als je het wil weten zeg me

Reputatie 4
Badge +1

hallo ik vind het HEEL ERG voor je mischien eerst met de leerkracht bespreken als dat niet werkt kun je mischien verhuizen van school. Tenzij je volgend jaar  naar het 1ste middelbaar gaat ofzo hopelijk stopt het gepest snel ik weet hoe het voelt:slight_frown: Mijn gepest is al voorbij maar volgend jaar komt die pester naar mijn school ik ga haar gewoon negeren. Trek je niets aan van die pesters 

 

groetjes annoniemptje

Reputatie 4
Badge +1

Dankjewel, dit doe ik dan ook. Ik zal een campagne starten.doe mee als je wil. Het gaat als volgt: 

Maak een tekening en zet daar bij: stop met pesten, of iets wat er op lijkt. Of verzin zelf wat om pesten te laten stoppen.

Dankjewel, marie. (Niet mijn echte naam)

 

ik doe mee!:grin:

@Anoniem1106 

Ik doe ook m

Reputatie 7
Badge +19

Ik doe ook mee ga je er een topic over maken?

Maak een topic over

Reageer