Skip to main content

ik word gepest door mijn ziekte en lengte

• 27 december 2024
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

• Net nieuw
  • 1 reactie

Ik heb gastroparese en ik word gepest doordat ik klein ben en omdat ik met een tas pompen loop

1 reactie

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • 1676 reacties
  • 27 december 2024

Heyy,

Ahh dat is niet leuk! Pesten is sowieso nooit goed en ik weet ook zelf uit ervaring hoe verschrikkelijk het is om gepest te worden, maar de reden waarom je wordt gepest is ook echt triest jij kan er niks aan doen dat je een ziekte hebt en het lijkt me echt heel naar voor je dat je daar mee gepest wordt. Gebeurt het pesten op school of ergens anders?

Als je op school gepest wordt is het denk ik een goed idee dat je dit eens met iemand van je school bespreekt zoals je mentor. Die kan je denk ik goed helpen om te kijken naar een goede oplossing.

En ondanks wat er allemaal misschien wordt gezegd of wordt gedaan onthoud echt goed dat jij goed bent zoals je bent en je bent echt een mooi mens! Je kan dit natuurlijk ook altijd eens met je ouders bespreken die zijn er ook voor je  om je hier mee te helpen en steunen.

Sterkte!🍀

Liefs, ItsJustMe <3

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen