Skip to main content

ik word gepest door een jongen omdat ik transgender ben

• September 8, 2025
  • 4 reacties
  • 104 Bekeken

ik word gepest door een jongen, omdat ik transgender ben. Ja ik vint diet niet luuek maar ik weeten niet hoe ik dit moet tgene gaan kann ieemand alsjeblieft helpen?????

4 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 13, 2025

Het is niet oké dat iemand je pest omdat je transgender bent 💛. Je moet erover praten met een volwassene die je vertrouwt, zoals een leraar, ouder of mentor. Het is niet jouw schuld dat hij zo doet.

Probeer rustig te blijven en niet boos te reageren, soms stopt dat het pesten. Je kan ook opschrijven wat hij doet zodat volwassenen kunnen helpen. Zoek ook steun bij vrienden of bij online groepen voor trans kinderen, daar snappen ze je. 

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 11, 2025

Hey ​@Yuslu , wat naar. Ik raad het aan om te proberen je er niks van aan te trekken (pestgedrag word meestal vertoont door mensen die zelf erg onzeker zijn) en ga hiermee naar je mentor en/of ouders.
Sterkte! 💪

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • November 11, 2025

Hoi! Wat stom en gemeen van hem! Dat is echt verkeerd. Jij mag gesteund worden vind ik en eigenlijk moet die jongen straf krijgen en leren hoe het hoort. De Kindertelefoon kan jou helpen met advies! 

https://www.kindertelefoon.nl/bellen

Veel sterkte en succes, laat je niet gek maken door die vervelende jongen!  Groetjes Tjempiebxxx

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • November 11, 2025

Hoi ​@Yuslu wat naar om te horen dat je gepest wordt omdat je trasgender ben, het is niet jou fout of schuld, je hoeft geen schuldgevoel te hebben doordat je wordt gepest,  door die jongen.Ik heb een paar tips:

Tip1: negeer de jongen die je steeds pest.

Tip2: Vertel het tegen een vertrouwings persoon bijvoorbeeld tegen je ouders, mentor, leraar, broer of zus, vrienden.

Tip3: Vermijd contact met de jongen die je zit de pesten.

Ik hoop dat je bent geholpen met deze tips.