Vraag

Ik word gepest 😭

  • 21 April 2024
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Reputatie 1

Hoi, ik werd net gebeld door een privΓ©nummer en ik nam op en toen werd er iets heel gemeens gezegd waar ik nu heel erg mee zit.

Toen ik opnam wilde ik zeggen: "π»π‘œπ‘–, π‘šπ‘’π‘‘ [π‘›π‘Žπ‘Žπ‘š], π‘€π‘Žπ‘Žπ‘Ÿπ‘šπ‘’π‘’ π‘˜π‘Žπ‘› π‘–π‘˜ 𝑒 β„Žπ‘’π‘™π‘π‘’π‘›?" alleen het enige wat ik kon zeggen was "π»π‘œπ‘–", omdat ik meteen onderbroken werd door de persoon aan de andere kant van de lijn.

Er werd gezegd: "πΈπ‘€π‘Ž π‘π‘Žπ‘Žπ‘Ÿπ‘‘π‘’π‘›β„Žπ‘œπ‘œπ‘“π‘‘, π‘˜π‘œπ‘š 𝑗𝑒 π‘›π‘œπ‘’ 𝑒𝑖𝑑 π·π‘Ÿπ‘’π‘›π‘‘β„Žπ‘’ π‘œπ‘“ 𝑛𝑖𝑒𝑑?" op een heel gemene toon, ik word dus op school al gepest met paardenhoofd en sinds een paardagen ook met m'n achternaam. 😭

Ik durf het met niemand te delen. Niet met iemand uit m'n gezin en familie, niet met m'n vrienden en vriendinnen, niet met m'n docenten, gewoon met niemand!

Nu weet ik gewoon niet meer wat ik moet doen. 😭😞
Kan iemand alsjeblieft vertellen wat ik moet doen met dit gepest? πŸ™πŸ»


1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hii @JanuaryGirlHorse!

Wat irritant dat je wordt gepest zeg.. Pesten is zo'n naar iets en heb er zelf helaas ook ervaring mee.

Waarom wil je eigenlijk niet met mensen er over praten? Vind je het eng of ben je bang dat je niet serieus wordt genomen? Ik snap wel dat je het niet met iemand wilt delen ik durfde het zelf ook een lange tijd niet, maar het lijkt me toch wel goed om iemand in vertrouwen te nemen. Mij heeft het erg geholpen en je mentor en je ouders zijn er echt voor je dat weet ik zeker.Β HetΒ gaat je denk ik echt helpen. Als je praten eng vindt kan je ook altijd een berichtje sturen waarin je je situatie verteld.

Je kan ook een keer bellen of chatten met de kindertelefoon voor advies. De mensen daar kunnen je denk ik ook goed helpen!

Sterkte en liefs van ItsJustMe <3

Reageer