Ik word gepest

  • 4 February 2024
  • 5 reacties
  • 158 Bekeken

Badge

Heyy,

 

Ik word dus op school gepest, en heb geen vrienden. Iedereen haat mij, zelfs de juffen. Ze schelden mij de hele tijd uit en word ook buitengesloten. Als we nieuwe groepjes krijgen wild niemand bij mij, en daarom zit ik nu letterlijk alleen. De Juf haatte mij de eerste maand van het schooljaar niet, maar ik werd toen wel al gepest door mijn klas, alleen ik word dus elke seconde wel gepest, dus ik ging toen naar mijn juffrouw om te zeggen dat ik gepest word, alleen toen ging zij mij ook haten. Iedereen zeg dat ik mij aanstel. Ik mag echt van niemand meedoen, dus zit altijd lonely op het schoolplein. En ze vinden mij ook een nerd, omdat ik vwo heb.

Ze zeggen bijvoorbeeld dat ik mijn hele leven lonely zal blijven en ook geen vrienden zal maken op de middelbare school. 

Maar een paar kinderen uit mijn klas haatte mij echt enorm, en dat durven ze ook gwn tegen iedereen luid te vertellen in de klas, maar ze gingen dus naar de juf toe dat ik hun had uitgescholden, om mij straf te geven voor wat ik niet had gedaan, en ze zeiden dat ik hun had geschopt enzo. De juf ging ook een keer lachen, toen ik een keer voor begrijpend lezen een 5,4 haalde, dus net geen voldoende, en de hele klas ging mij toen uitlachen, omdat de juf het tegen de hele klas had verteld. Ook heeft mijn klas een groepsapp, maar ik mag daar niet in, omdat ik een ***kind ben. 

Maar iedereen zegt dingen over mij, en nu ben ik dat ook gaan geloven, want als iedereen een hekel aan mij heeft, dan moet ik ook lelijk zijn, dik zijn, *** zijn.

Maar ik ben nu 13, 1,34 meter en 30 kilo, en ben ook een beetje dik, alleen nu ben ik ook bang dat ik op de middelbare geen vrienden ga krijgen, want ze gaan me ook sws raar vinden, omdat ik van mijn ouders geen snoep mag en gamen. En dan gaat iedereen me weer haten, zoals mijn klas al zecht. Maar ik geloof nu echt alles over wat kinderen over mij zeggen.

En omdat de juffrouw mij ook zo haat, moet ik altijd extra veel werk maken en krijg ik dus altijd de schuld.

Ik heb ook bijna de doorstroom toets, maar ik ben dus bang dat ze stiekem alle vragen bij mij fout gaat beantwoorden ofzo. En dan gaat ze me sws vmbo geven terwijl mijn pre-advies vwo was.

En ik ben een keer naar de kinderen uit mijn klas toegelopen en zei toen: Ik vind het echt niet leuk dat jullie mij zo uitschelden enzo, maar zullen we het gwn vergeten enzo, maar dan zeggen ze dat ik heel irritant ben, en daarom ze het niet willen

Maar ben ik echt een aansteller enzo? En wat als ik nu vmbo krijg, dan worden mijn ouders weer heel boos enzo.

ps. Er gebeurt nog veel meer, maar dat kan ik nu niet zeggen.


5 reacties

Badge

Heyy 

ik snap hoe je voelt heb hebt het ook gehad en nu nog. Maar ga niet zo ver in de put als ik ben. Zoals zelfsnijde  en al. Ik ben er voor je. En je bent niet alleen. Ik ben er voor je

groetjes indi❤️❤️

Reputatie 3
Badge

Weten je ouders dat je gepest wordt??

En kan je het aan iemand anders vertellen die je vertrouwt?? 

Want dat is sowieso een opluchting.

Badge

Die weten het nog niet, want ik durf het niet te zeggen, omdat ik bang ben dat ik dan ook een aansteller ben en omdat ze dan sws in gesprek gaan met mijn juf en dan zegt die natuurlijk weer dat het niet waar is, en mijn moeder is ook juf, dus die gelooft de leraar sws ook eerst😥

Reputatie 7
Badge +7

Tja, wel kut dit. 

Ik word ook gepest maar ik wil niet naar een andere school omdat het al bijna zomervakantie is en dan zit je weer met advies enzo. Dus ik zou niet gewoon nog negeren voor 5 maanden. Ja dit is lang maar stay strong. Over je juf zou ik het zoiezo wél aan je ouders UITGEBREID  ​​​​​​  vertellen. En anders, als de juf je een te hoog advies geeft, je kunt altijd nog naar een andere klas in de middelbare met dat lagere niveau

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 3
Badge

Heb je iemand die je vertrouwt zo als een goede vriend of familielid aan wie je het kan vertellen 

Reageer