hoi ik word gepest en vind dat super stom weet jij wat ik moet doen?
hoi ik word gepest en vind dat super stom weet jij wat ik moet doen?
Hoi
Ik zou het zeggen tegen je mentor en ouders. Als het heel erg is kan je een aangifte doen bij de politie.
Als je op een woongroep woont (net als ik), kan je het altijd zeggen tegen de begeleiders. Je kan, zoals eerder genoemd, het ook zeggen tegen je mentor. Hij of zij zou de situatie volgensmij behandelen, en het zeggen tegen de pestkoppen. Ik denk dat je mentor met de ouders van de pestkoppen en jouw ouders gaat afspreken dat die pestkoppen niet meer pesten.
Ik wens je veel succes!
Groetjes van EenTeddybeerFan!
Wat erg! Het is belangrijk om er met iemand over te praten, als je wil dat het stopt. Het maakt niet uit met wie, bijvoorbeeld je ouders/verzorgers of je mentor/juf/meester. Zij kunnen je vast helpen! Anders krop je het allemaal alleen maar op, en die mensen die je pesten kunnen je echt kapot maken. Succes, onthoud dat je nooit alleen bent
Wat erg! Het is belangrijk om er met iemand over te praten, als je wil dat het stopt. Het maakt niet uit met wie, bijvoorbeeld je ouders/verzorgers of je mentor/juf/meester. Zij kunnen je vast helpen! Anders krop je het allemaal alleen maar op, en die mensen die je pesten kunnen je echt kapot maken. Succes, onthoud dat je nooit alleen bent
dankje ik heb wel vrienden maar die komen niet voor mij op :(
ik ben ook gepest , en soms nog steeds. ik heb paar ideeen die je miss helpen:
ik hoop dat je hier iets aan hebt! heel veel sterkte! laat je me even weten hoe het nu met je gaat??
knuffel van mij
x emma
Naar een vertrouwens persoon gaan.
hey het beste is om er niks van aan te trekken. hoe lastig het ook is probeer het.
onthoud dit oké! JE BENT EEN TOPPER EN JE KUNT HET
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.