Vraag

Ik word gepest....

  • 12 February 2023
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

Badge

Hoi, de afgelopen paar jaren ben ik vaak gepest door mijn klasgenoten (met een aantal paar jaar bedoel ik 6 jaar) en het gaat nu nog steeds door. Ik ben dus bi en mn klas weet dat ook dus ze pesten me daar ook de hele tijd mee, ik mag met niemand mee doen en als ik door een docent met iemand word gezet dan doet hij net alsof hij moet overgeven of hij doet alsof ik niet besta. Laatst ben ik ook van een hoge trap af geduwd op school waarbij ik mijn pols heb gekneusd. Heeft iemand een tip voor me wat ik kan doen?? Ik ben al naar mn mentor gegaan maar ik heb natuurlijk geen bewijs dus het enigste wat gedaan kan worden is een gesprek in de klas en met die gene maar dat is al een keer gedaan en toen werd het steeds erger dus ik durf het nu ook niet meer te zeggen. Dus plsssss HELP ME!!


2 reacties

Reputatie 1
Badge

lieve schat,

als eerst moet je weten: DIT IS NIET OK.  ik heb hier ook mee te maken gehad, het is bij mij over gegaan nadat ik een gesprek met mijn ouders gevoerd heb, praat er gerust met iemand over iemand die je kent, die je in vertrouwen kan nemen . wil je dit niet kan je ook bellen met de kindertelefoon voor advies. 

Ps: weet: ik sta achter je en ik weet zeker dat meer mensen dat zijn. hou vol en houdt moed. Veel sterkte en ik hoop dat je de juiste hulp vindt die je nodig hebt.

 

Reputatie 5
Badge +4

over dat met je pols mag je vgm naar de politie gaan voor mishandeling 

je akn ook naar een nieuwe school gaan en met een schone lei beginnen

bij mij op school hebben we zelfs een groep met allemaal lhbtqi+ mensen die allemaal dingen over dat onderwerp organiseren

veel succ6

Reageer