Vraag

Ik word gepest...

  • 28 December 2022
  • 5 reacties
  • 69 Bekeken

Badge

Hallo, 

Ik word gepest sinds groep 3 (ik zit nu in groep 8)

Ik had een vriend en die vriend had een andere vriend waar ik ook vrienden mee was die 

L (vriend 1)

Ci (vriend 2)

Ce  (vriend 3)

Vriend 2 was jaloers op mij omdat ik super goede vrienden was met vriend 1

Dus vriend 2 ging mij pesten.. 

En ging roddelen.. 

En bedreigen.. 

Snel naar groep 6:

Ik was aan het afspreken met vriend 3

Dat moment waren we in de speeltuin daarna was ik bedreigd met een mes ze wouden me steken 

Ik ben zo snel weggerend. 

Toen botsde ik tegen vriend 3's zus

En ze zei '' jij was toch met Ce  aan het afspreken? '' 

Ik zei '' ja''

En legdde alles uit

Ze ging met me mee en maaktde ze bang 

Maar ze gingen maar door 

Ik ging uiteindelijk naar een andere school

het vijfblad 

Ze hoorde mijn pestverleden en gingen mij pesten, bedreigen en treiteren 

​​​​​​

En sinds groep 4 wil ik al zelfmoord plegen.​​​​​​

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit 


5 reacties

Okay, maar wat wil je hiermee bereiken?

Reputatie 3
Badge +2

Hoii @ImAMess 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Groet,

Roos van De Kindertelefoon

Okay, maar wat wil je hiermee bereiken?

Hij wilt zen verhaal delen en dan kan je het beste niet zo reageren

Reputatie 7
Badge +19

vervelend :(

Is het een idee om het eens met iemand te delen? je juf of meester of je ouders bijvoorbeeld? Zij kunnen je helpen om het te laten stoppen zodat jij je fijner gaat voelen.

Reputatie 4
Badge +3

hey ik lijk veel op jou ik ben ook sins groep 3 gepest en ook van school verwiseld maar ik voelde me nog steeds anders pesten traumatizeert je gewoon in je kut voelen en willen zelfmoord plegen nu zit ik op de middelbare 13 omdat ik van school verwiselde een jaar later en holy shit kan mijn leven erger worden  in 1 maand ben ik vekracht  en ik voel me nu raar om dat ik geen anaale maagdheid meer heb aangezien de pillen

@ImAMess  weet gewoon mensen zullen je missen als je zelfmoord pleegt ik bedoel ik begon met krassen op mijn armen en benen toen begon ik te snijden/steken ik heb nog niet zelfmoord gepleegd angezien mijn familie mij mist maar anders had ik het all gedaan zorg gewoon dat je probeert je normaal te voelen en als iemand je kwest omdat het heel pijnlijk kan zijn door je verleden probeer gewoon te denken dat hij/zij het niet zo bedoeld angezien ik heb lang haar als jongen en mensen kijken mij ook raar aan en zegen waneer heb jij het laatst gekamt? het doet pijn maar ik kan niet stoppen ik moet door zetten ik kan niet zomaar mijn leven eindigen 

 

 

veel sterkte ---boywithdamge hou vol ❤

Reageer