Vraag

Ik word gepest

  • 19 October 2021
  • 9 reacties
  • 106 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
  • Weet de weg
  • 26 reacties

Hallo, 

Ik word gepest omdat ik vaak last heb van breuken hoofdpijn etc. in mijn oude klas was dat een probleem en kon ik dus niet vaak mee doen met gym etc. nu heb ik met die oude klas weer een uitje, maar dan gaan ze 100% zeker weer zeggen "kan je nu wel weer rennen" "nu geen last meer van je enkels enz dus wil ik eigenlijk niet naar dat uitje gaan... iemand tips hoe ik dit kan oplossen


9 reacties

Heb je met je juf/meester overlegd? 

Die kunnen er vast wel wat aan doen!

ik zal als je het nog niet gedaan hebt ook met je ouders er over hebben. 

Ehm... ik heb niet echt meer tips maar veel succes!

Heyy

 

Wat naar dat je word gepest! 

 

Misschien is het, zoals ikke13 ook al aangeeft inderdaad een idee om even te overleggen met je juf/meester. Die kunnen je vast helpen en ondersteunen hierin en kunnen dan ook even een oogje in het zijl houden!

Verder kan je dit misschien ook even met je ouders overleggen zodat die je ook kunnen ondersteunen hiermee en samen met jou kunnen kijken wat een goede oplossing is.

 

Groetjes,

NaamNietBekend 

Reputatie 2
Badge +1

En het is mijn oude klas! Nu zit ik in een nieuwe gezellige klas

Reputatie 2
Badge +1

Heyy

 

Wat naar dat je word gepest! 

 

Misschien is het, zoals ikke13 ook al aangeeft inderdaad een idee om even te overleggen met je juf/meester. Die kunnen je vast helpen en ondersteunen hierin en kunnen dan ook even een oogje in het zijl houden!

Verder kan je dit misschien ook even met je ouders overleggen zodat die je ook kunnen ondersteunen hiermee en samen met jou kunnen kijken wat een goede oplossing is.

 

Groetjes,

NaamNietBekend 

Zoals ik al zei is dat mn oude klas, nu is er soort van scouting waarbij je met je oude groep dingen gaat doen

Reputatie 2
Badge +1

Heb je met je juf/meester overlegd? 

Die kunnen er vast wel wat aan doen!

ik zal als je het nog niet gedaan hebt ook met je ouders er over hebben. 

Ehm... ik heb niet echt meer tips maar veel succes!

Zoals ik al zei is dat mn oude klas, nu is er soort van scouting waarbij je met je oude groep dingen gaat doen

Hey nnm,

Ik heb niet echt tips, maar denk vooral aan t idee dat het maar voor één keer is, daarna hoef je ze misschien nooit meer te zien.

Probeer er wat van te maken en alle nare opmerkingen te negeren ook al kan dat lastig zijn. Als je het echt niet meer trekt, ga dan gewoon naar een volwassene of bel je ouders.

 

Het gaat je lukken👍

 

Groetjes en succes van 1anoniempje1

Reputatie 2
Badge +1

Hey nnm,

Ik heb niet echt tips, maar denk vooral aan t idee dat het maar voor één keer is, daarna hoef je ze misschien nooit meer te zien.

Probeer er wat van te maken en alle nare opmerkingen te negeren ook al kan dat lastig zijn. Als je het echt niet meer trekt, ga dan gewoon naar een volwassene of bel je ouders.

 

Het gaat je lukken👍

 

Groetjes en succes van 1anoniempje1

Dankjewel! Dat scounting idee is soort van voor 1 jaar dus heb nog 8x ofz!

Is het verplicht om daar heen te gaan?

 

Reputatie 2
Badge +1

Is het verplicht om daar heen te gaan?

 

Nee maar ik wil het wel graag, als ik ooit de klas weer tegen kom op straat ofz krijg ik dan geen gezeik... en meestal zijn het ook ("maar") iets van 20 zinnen en de meiden uit mn klas helpen me ook enigsinds om iemand bevriend te hebben 

Reageer