Skip to main content

ik word gepest

• October 27, 2025
  • 5 reacties
  • 85 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben hier bang voor dat ik erger gepest word omdat ik gay ben en mijn bestie ook. 

Ze zullen zeggen dat we verliefd zijn op elkaar dat zijn we niet denk ik.

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • October 27, 2025

Ik zit in een nieuwe klas heb 1 vriendin. We begrijpen elkaar heel goed. Verder is iedereen niet  aardig tegen mij. Ze vinden ons raar en roddelen de hele tijd. Ik wil graag dat ze aardig kunnen zijn. Ik snap niet wat ik fout doe. Ze doen zo om ik om ga met een meisje. Ze vinden haar raar omdat ze paars haar heeft. Ook ben ik gay en mijn bestie ook alleen zijn we niet verliefd op elkaar. Niemand weet dat we allebei gay zijn. Ik ben bang dat het erger word als ze weten dat we gay zijn. Ze zullen ons koppelen met elkaar. We zijn gewoon vrienden denk ik.

Iedereen pest ons best wel. Mijn vriendin omdat ze paars haar heeft en een bril. Mij omdat ik met haar om ga en een bril heb.

Ze noem ons een stel en raar. Ook zijn we volgens hun nerds. Als we gym hebben zijn we er nooit goed in dan lachen ze ons uit.  Ook geven ze de hele tijd tips terwijl ze ons uitlachen. 

Zit in klas 1. Ben 13. Zit nog 2 jaar in deze klas ongeveer. Er is nog iets mijn bestie heeft soms paniek aanvallen ze doen heel bezorgd maar dat zijn ze niet. Ze lachen ons tegelijk Namenlijk uit.

Durf niet me d ementor te praten 

Dan word het vast erger.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 27, 2025

Jij en je bestie zijn echt niet raar, jullie zijn gewoon vrienden. Het is stom dat ze zo doen, maar probeer bij elkaar te blijven en dingen samen te doen die leuk zijn. Misschien kun je toch een leraar of mentor een keertje vertellen wat er gebeurt, die kan helpen zonder dat het erger wordt. 

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • October 28, 2025

Bedankt voor je reactie. 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • October 28, 2025

Laat ze Lekker roddelen dat betekend dat jullie interessanter, zijn dan ze zelf zijn .

Maar als het te erg word ga praten met je mentor of een juf .

• Net nieuw
  • October 31, 2025

Echt stom dat ze zo doen tegen jou en je bestie. Jullie doen helemaal niks fout, hoor. Je bent niet raar of iets, en het is juist fijn dat jullie elkaar hebben. ❤️

Snap dat het eng is om met je mentor te praten, maar als het te erg wordt, is het wel goed om iemand te vertellen die je vertrouwt. Je hoeft dit niet alleen te doen.