Skip to main content

ik word gek op school.

• September 30, 2025
  • 6 reacties
  • 96 Bekeken

Forum|alt.badge.img

De kinderen op mijn school (zit in de 1e we hebben twee kantines de ene voor 3e en 4es maar de zit helemaal aan de andere kant van de school en de andere is voor 1e en 2e klassers) en die kinderen zeggen non stop tegen mij "wil je wiet kopen" of "stukje taart?" (Dat betekent dat ik dik ben) eerst vond ik dit niet erg, maar het begint oncomfortabel te worden. Kinderen gaan in mijn comfort zone staan en ik durf niet meer op het schoolplein te lopen. Er was ook vrijdag 19 sep iets gebeurt waarbij ik een kind in elkaar heb geslagen omdat ze mij extreem irriteerde en in mijn comfortzone zat. Ze zat steeds tegen mijn kop aan te zeiken of ze mijn snap wou. (Ik Heb niet eens snap???) En ze vroeg constant over mijn telefoonnummer. Het is al opgelost maar ik voel me steeds als een kkr sukkel en ik weet het ZEKER dat kinderen over zitten te roddelen. Ik ben al sinds groep zes al er gepest en ik zit niet te wachten dat mensen me gaan treiteren op DEZE manier.

6 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 30, 2025

Je kunt proberen het aan een leraar, mentor of vertrouwenspersoon te vertellen, zodat ze weten dat je je onveilig voelt. Het kan ook helpen om samen met een vriend naar de kantine of schoolplein te gaan, dan voel je je veiliger. 

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 30, 2025

Heb ik al gedaan, docenten namen al actie samen met mijn ouders. Maar het lijkt dat ze het te beginnen te doen waneer de docent niet kijkt. Dat ene meisjes dat me steeds "BeStIe" noemden en me oncomfortabel maakte is geschorst (vanwege iets wat niets met mij te maken had) en ik had al gepraat met een vriend dat ook in de 2e zit. Maar alsnog bedankt 

Op het schoolplein voel ik me niet meer veilig

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 30, 2025

Omdat het blijft gebeuren als er geen docent kijkt, is het belangrijk dat je het blijft melden bij iemand die kan ingrijpen, bijvoorbeeld je mentor, een andere docent die je vertrouwt, of de vertrouwenspersoon van de school. Vertel ook dat het blijft gebeuren, zelfs als je al eerder hebt gepraat. Het helpt soms om concreet te beschrijven wanneer en hoe het gebeurt, zodat de school beter kan reageren.

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 30, 2025

Dankjewel. Zoals ik al zei zijn ze er al mee bezig. En ze zeggen ook dat ik het moet blijven zeggen tegen de docenten

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • September 30, 2025

Hi, ik ben het eens met ​@Wolf . Blijf er actief op. Vertel het en laat je erbij steunen. Bel ook es met de Kindertelefoon. Je verdient beter dan dit gedoe! Kiss, Doby xxx

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • October 1, 2025

@Dobymeis13 vind ik ook.