ik word gehaat zonder reden

  • 15 March 2023
  • 4 reacties
  • 111 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Oke om te beginnen. Mijn klasgenoten hebben een hekel aan mij en ik weet niet waarom, Iemand is op dit moment net alsof te doen net alsof ze mijn vriendin is maar ze zei zelf achter mijn rug om dat ze maar alsof doet, En elke keer zegt ze voor de grap "Heyyy bestieeee" maar dan hoor ik weer aan paar andere klasgenoten bah zeggen

 

En net wou ze een selfie met me maken maar toen zei een kind "Nu barst jouw telefoon"

 

Ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan, Ik kan ook niks verder doen want ik zit al in de derde leerjaar op de middelbare school, Ik voel me echt niet meer fijn in mijn school meer. Niemand wilt met mij praten, Misschien komt het ook omdat ik erg emo-achtig uit zie.


4 reacties

hey,

Kinderen pesten meestal iemand om zichzelf beter te voelen. Ze pesten meestal iemand die anders is dan hun ‘normaal’.  Ik zou je er niks van aantrekken (is makkelijker gezegd dan gedaan). of melden bij de mentor of vertrouwenspersoon. 

sterkte!

 

Reputatie 7
Badge +7

@Slaaf ik ben geen moderator maar ik toch even iets zeggen op je reactie: de kindertelefoon is voor hulp, vragen of problemen, niet voor onzin reacties of haatreacties. Als je niks beters te doen hebt ga dan iets anders doen. Niet dit soort reacties plaatsen, denk voortaan even na voordat je iets typt. Deze reactie komt namelijk erg vervelend over. Niemand mag gepest worden.

@Slaaf ik ben geen moderator maar ik toch even iets zeggen op je reactie: de kindertelefoon is voor hulp, vragen of problemen, niet voor onzin reacties of haatreacties. Als je niks beters te doen hebt ga dan iets anders doen. Niet dit soort reacties plaatsen, denk voortaan even na voordat je iets typt. Deze reactie komt namelijk erg vervelend over. Niemand mag gepest worden.

Dankjewel 🙂

@Viktor hoi!

 

owh wat erg om dit te horen!

wat het beste is om te doen is met iemand hierover praten, bijvoorbeeld je mentor. dit kan erg spannend zijn maar ik zou het toch doen want het kan helpen!

dan wil ik ook nog zeggen: laat je niet door anderen veranderen <3 gewoon lekker jezelf blijven! dan komt alles goed!

 

 

veel sterkte 

liefs emma

 

----:) je kunt ook altijd hulp van de kindertelefoon krijgen)

 

-bericht aangepast door de Kindertelefoon i.v.m. 8. Chatten en bloggen is niet toegestaan.-

Reageer