Vraag

ik word al gepest sinds het 3 de leerjaar

  • 13 February 2022
  • 10 reacties
  • 79 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

Ik word al heel lang gepest en het stopt niet soms gaan ze zover en zeggen ze van pleeg zelfmoord ik weet ni echt wa ik moe doen dus k hoop da jullie tips hebben.


10 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Heyy wat naar dat is echt gemeen misschien kan je hiermee naar een docent, familie lid, vrienden of kindertelefoon meer weet ook ik echt niet je bent goed op weg met hulp zoeken ga zo door

Hi Hanneke14,

 

Jeetje dat is heel naar! Wat je in ieder geval niet moet doen is zelfmoord plegen. Luister niet naar de Pesters. Jij bent een supermooi mens en jij doet er toe!!

Misschien kan je inderdaad met iemand gaan praten over het pesten. Heb je iemand die je vertrouwd waar je terecht kan? Je kan met je docent praten, met een familielid, je ouders of misschien met een vriend/vriendin. Praten lucht op en de mensen in je omgeving kunnen je goede ondersteuning bieden en helpen om te kijken hoe je uit deze nare situatie komt!

 

Als je het niet zo goed weet en als je graag anoniem met iemand wilt praten kan je ook altijd een keertje bellen of chatten met de kindertelefoon. Die mensen kunnen je ook goed helpen en ondersteuning bieden!

 

Sterkte!

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 2
Badge

heyy heyy,

wat naar voor je! je bent niet alleen en je kan hier alles kwijt en heel dapper dat je dit deelt!!

Ik zie het zo. je bent zo zo zo zo zo veel meer waard dan dat je denkt dat je bent en diegene die je pesten hebben aandacht te kort en hebben geen leven. Het leven is als een film en jij bent de hoodrol van je eigen film want ja het is jou leven. maar de mensen die je pesten hebben een saai leven dus hun zoeken aandacht en willen in jou film goed of slecht. daarbij vinden hun het ook leuk als je reageert. dus probeer het te negren hoe moeilijk het ook is. Maar ik weet dat je het kan!! en daarbij je kan altijd met een vertrouwens persson praten en met je docenten. en je bent echt echt echt niet alleen.

Je klinkt super aardig en je verdiend dit echt niet! hopelijk heeft het wat geholpen.

 

liefs mij xx

Luister niet naar die pesters

Negeer hun opmerkingen 

Kijk voor meer info op

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.cocindeklas.nl/ik-word-op-school-gepest-uitgescholden-wat-moet-ik-doen&ved=2ahUKEwis0YqPupr2AhUK7KQKHTCJC9cQFnoECAIQBQ&usg=AOvVaw2vl-zEQnSIVt4nJcjIu7v6

Echt een goede website

 

Zelle

Reputatie 7
Badge +19

Ga naar de mentor die weethier wel raad mee

Hoi hoi wat naar allemaal !  Ik sluit mij aan bij de anderen. Probeer het eens ! En je kunt ook nog een”over de streep” aanvragen. Zoek het maar eens op en bespreek het met je mentor want dit moet stoppen !

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +19

Wat is over de streep?

Wat is over de streep?

 

https://mentortijdbrugklas.jouwweb.nl/periode-1/groepsvorming/over-de-streep

Reputatie 7
Badge +19

OK ik begrijp het

Kom op voor jezelf 

Negeren

 

Zelle

Reageer