Vraag

ik wil iemand helpen die gepest wordt

  • 16 March 2023
  • 2 reacties
  • 77 Bekeken

Er zit een jongen in mijn klas. Hij wordt erg gepest. Hij ruikt naar urine, dus ik denk dat hij in bed plast. Hij doet geen poging om erbij te horen. Hij kleedt zich slechts en heeft een verwaarloosd kapsel. Ik kan hem online niet vinden.. Aslle meiden gaan hem uit de weg en er zijn een paar jongens die hem schoppen. Een meisje hing een keer een tampon om zijn nek zodat hij lekkerder zou ruiken. Stiekem ben ik verliefd, maar dan moet hij wel naar de kapper. Ik snap niet dat niemand iets zegt van de leraren. Hij haalt wel hoge cijfers, maar dat betekent niet dat er niets aan de hand is. Ik ben durf hem niet goed zelf aan te spreken.. Wat kan ik doen voor hem?


2 reacties

hoi @Semmie ,

 

wat lief dat je hem wilt helpen! dit is een moeilijke situatie, maar hieronder staan paar dingen die je kan proberen :))

  • ga een keer met hem praten, misschien is hij wel super aardig!
  • je kunt hier altijd met je mentor /leraar over praten! als je ze gewoon uitlegt dat je je zorgen maakt dan kunnen ze hem helpen!
  • als je ziet dat iemand gemeen tegen hem doet, probeer dan aan die jongen zijn kant te staan. de jongen voelt zich dan minder alleen, en dan weten de pesters dat het niet ok is wat ze doen! of als hij weer geschopt word, probeer hem dan te helpen

heel veel succes en laat me weten hoe het is gegaan!!

groetjes , emma

 

Reputatie 6
Badge +3

Wat emmaa ook al zei, echt super dat je hem wil helpen!!!!!!!!!!!

Ik weet 100 procent zeker dat hij je vriend wil zijn, als je zo gepest wordt heb je echt vrienden nodig.

Praat wat vaker met hem of zit met hem gwn in de pauze samen, je helpt hem al zo veel door alleen dat.

En als je verliefd op hem ben, zou ik nog ff wachten tot je wat betere vrienden bent met hem (En hij gaat sws ja zeggen, dus je hoef je geen zorgen over te maken)

hoop dat ik je kon helpen, sinasappelbroodtje

Reageer