Hallo. Ik ben een meid van 13 jaar. Ik heb een hekel aan mijn familie. Mijn ouders werken niet en krijgen daarom altijd maar €70,- per week. Altijd als ik kleren wil kopen moet ik naar de primark omdat dat goedkoop is. Ik schaam me daar dood voor want de rest van de klas loopt altijd in merk. Mijn broertje is zwaar game verslaafd. Mijn ouders vinden dat dat niet waar is. Terwijl mijn broertje 13+ uur op een dag aan het gamen is. Zelf vindt ik gamen ook wel leuk allleen kan dit nooit door hem. Dan is er nog mijn broer. Daar wil ik het niet eens over hebben. Ik heb vanavond het ergste gevecht gehad met mijn ouders (ze zijn gescheiden). Ik vroeg aan mijn moeder of ik even mocht gamen want mijn broertje lag op bed dus kon ik. Maar zij wou perse tv kijken en de die serie duurde tot 00:30 . Ze begon mij uit te schelden dat ik een kut kind ben en mag oprotten. Toen ik weg ging durft ze nog te zeggen ‘en waar ga jij heen?’ Ik zei dat ik naar mijn vader ging. Die was toch niet thuis na 1 uur gamen kwam hij thuis en moest ik erachter weg en naar mijn moeder. Ik wou niet terug naar dit kut mens dus zei ik nee. Hij zei dat ik een kut kind ben die niks waardeerd. Daarna deed hij de deur open en duwde me der uit. Ik wou naar mijn super lieve oma maar toen ik naar de tijd keek was dit niet meer mogelijk. Ze slaapt altijd om 10 uur en het was al half tien plus het is 45 min fietsen. Dus moest ik maar naar mijn moeder. En daar zit ik nu boven te huilen. Ik wil dit gewoon niet meer. Praten werkt bij mij niet. Weet iemand wat ik kan doen?