Skip to main content
Vraag

ik weet niet echt zeker of ik gepest wordt en vraag jullie om advies

• June 11, 2025
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

ik ben een van die stille kinderen in de klas terwijl IEDEREEN herrie zit te maken zit ik gewoon rustig te lezen in mijn boek (dagboek van een muts natuurlijk) maar vandaag was het een beetje anders ik zat gewoon dag te dromen toen ik mijn naam hoorde dat door de klas werdt geroepen ik hoorde een groep meiden me aankijken en lachen zelf had ik geen eens gehoord wat ze zeiden maar het was niet iets positiefs ;-; gaan we verder..  (mijn gymzaal is een aparte gebouw dan mijn echte school) ik zat vooraan in de rij naar de gymzaal te lopen terwijl ik die zelfde groep meiden nogsteeds hoorden lachen ik keek naar achteren keken me vies aan daarna weer lachen enzovoort nog duizend keer >:( ik wou er bijna iets over zeggen maar dat durfde ik niet omdat bijna elke meisje in mijn klas vriendinnen is met dat groepje dus dan verbreek mijn zogenaamde banden die ik met de andere meisjes van mij klas heb toen in terug van school kwam vertelde ik dit aan mijn moeder en die zei dat ik gepest werdt en ik vraag me dat nu af-

2 reacties

• June 11, 2025

Hoi ​@Aardbeitjes 

Gebeurt dit vaker ? 

Want ja het is irritant en gewoon kut. 

Maar zou niet durven zeggen of het pesten is 🤨

Groetjes badeend 

anoniempje.008
Forum|alt.badge.img

Het is zeker heel erg vervelend, maar ik zou dit zelf nog geen pesten noemen. Het kan wel in pestgedrag veranderen, waar je mee moet oppassen. Mensen houden er een maal van om nare dingen achter je rug om te praten. 

Als ze echt recht in je gezicht nare opmerkingen slingeren (zoals racisme bijv) en je echt lastigvallen door bijv expres iets dat van jou is kapotmaken of fysiek aanvallen, zou ik het pesten noemen. Als je hiermee zit, zou ik naar je mentor of een docent die jij vertrouwt gaan. Zij kunnen je hierbij helpen