Ik voel me zeer k*t over mn sexualiteit door waar ik woon

  • 27 April 2023
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

oke dus ik ben lesbisch en eh ja eig heb ik echt wel zo’n stereotype uiterlijk met heel kort haar enz dus dan weet zolangzamerhand iedereen ook wel dat ik op vrouwen val. en ik heb nou echt zo’n situatie waarvan ik zelf ook denk van wrm gebeurd mij dit nou weer- ik woon dus in zo’n dorp waar eigenlijk alleen maar homofobische mensen wonen. en ja ik kom letterlijk mijn huis nauwlijks uit behalve als ik echt moet want de vorige keer dat  ik gwn buiten zat met wat vrienden ben ik al weer bijna inelkaar getrapt door een groep jongens en ja ik begin me er nu pas echt voor te schamen. ik ben nare opmerkingen enz heel erg gewend en dat boeit me niet zo veel maarja nu gaat het wel heel ver en heel persoonlijk. en idk wat ik er aan kan doe maarja moet er maar gwn mee leven ig


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Je moet dan angifte doen want als iemand je daarom in elkaar trappen is dat racisme en dat is verboden in Nederland sowieso als je volwassen bent kun je naar een ander dorp verhuizen 

Reputatie 7
Badge +9

Je moet dan angifte doen want als iemand je daarom in elkaar trappen is dat racisme en dat is verboden in Nederland sowieso als je volwassen bent kun je naar een ander dorp verhuizen 

Het is geen racisme maar discriminatie. Lesbisch zijn is geen ras😂

 

Inderdaad aangifte doen

Reageer