ik snap sommige jongens niet

  • 1 November 2023
  • 14 reacties
  • 138 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1

Hey !

 Er was dus een jongen en die schold me altijd uit , maar dat is de beste vriend van me neef en ik spreek me neef nooit eigenlijk,  maar nu 4 weken doet die aardige en lief . Een andere jongen maakte opmerkingen van pleeg zm en zulke dingen , en die 'oude' pester hielp mij en zij tegen hem dat die ze kop moest houden anders had die met hem te maken . Ik snap het niet , kan die dan toch normaal doen. 


14 reacties

Badge

Ik heb dit nog nooit gehoord ik snap dat je verward bent is er misschien een mogelijkheid dat hij je leuk begon te vinden of misschien heeft iemand hem verteld dat hij fout bezig is of iets in die richting???

 

groetjes

G

Reputatie 2
Badge

Ik snap jongens ook niet, vooral niet tegenover meisjes. Kunnen ze niet even NORMAAL doen?

Maar wat hij deed zou ik ook doen, als iemand zo'n stomme opmerking maakt, zou ik zeggen dat het niet kan.

Doet hij ook nog andere rare dingen? Heb je bijvoorbeeld snapchat? Heb je hem op snap of heeft hij je ineens gevoegd?

Nu ga ik mijn eigen mening geven: 

Als ik jou was zou ik vragen wat er is en waarom hij zo doet.

 

Reputatie 5
Badge +1

Anonieme meid , 

Geen idee vind het alleen beetje verwarrend.  Maar het zal wel .  Hij is sindsdien echt veranderd . Laats moest ik werken of de verjaardag van me neef , ging die die winkel in terwijl die er nooit komt , ik vroeg vandaag aan hem waarom was je daar , zegt die voor jou . Het zou kunnen dat die me leuk vind . Maar snap ik niet want zo denk ik zelf niet eens over mezelf .

 

Reputatie 5
Badge +1

Anoniepjediehulpnodigheeft. 

Klinkt misschien raar , maar ik mag van me ouders geen sociale media meer .

Omdat er teveel online is gebeurd . 

Dus dat weet ik niet 

Reputatie 4
Badge +2

Dat betekent. Hij is verlief op jouw. sommige jongens weet niet hoe je moet met meiden omgaan dus ze gaan jouw plagen of soort  doen dat ze jouw haat. Maar wanneer je hulp nodig heb. help die jongen altijd omdat hij verliefd op jouw is.  

Reputatie 5
Badge +1

Gekos 

Hoe dan als ik niet eens van mezelf kan  houden hoe zou een ander dat wel kunnen dan . Ik ben fucking lelijk . Daarom werd ik ook gepest door hem. 

 

 

Reputatie 5
Badge +4

Hey! 

Ben zelf een jongen maar ik was samen met me beste vriend op vakantie aan het begin was het hardstikke leuk maar na een paar dagen deed hij rare dingen die echt respectloos zijn constant op zijn telefoon zitten en niks leuks willen doen met ons.

En ik zij er wat van toen zij hij Oke en toch bleef hij doorgaan en nu we terug waren in Nederland doet hij echt heel raar

hij scheld me uit en nog wat andere dingen en dit loopte zo erg uit de hand dat ik helemaal vol zat met emoties enigste wat ik op dat moment wilde is hem slaan enzo maar ik dacht doe het niet en gelukkig gebeurde het ook niet.

En door hem ben ik echt al super snel chagrijnig en boos en dat heeft hij veroorzaakt want eerst had ik dit nooit dit wilde ik even kwijt!

Groetjes!! 

Reputatie 5
Badge +1

Hey ! 

Goed dat je het zeg , het is inderdaad respectloos. 

Ik zou hem gewoon negeren , en als je weer op vakantie gaat , gewoon niet meenemen . En gewoon met andere mensen om gaan , als die echt  een goede vriend was geweest had die er wel anders mee omgegaan. 

 

Liefs , anoniempjexx

Reputatie 4
Badge +2

@Anoniempje xx  gepest of geplaagd dat is heel anders. dat moet je uitzoeken wat het is. misschien ben je geen eens zo lelijk 

Reputatie 5
Badge +1

Hey ! Gokus 

Nee echt gepest .

Er werd altijd gezegd dingen gezegd  met (ziektes) 

Zoals , hoer , je kan beter zm plegen , dat was ook zijn worden 

 

 

Liefs anoniempjexx

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, ik denk dat, zodra iemand er last van heeft of pijnlijk door getroffen wordt, iets gewoon pesten heet.  En dan is het dus zwaar slecht en zou niet mogen gebeuren.  En iemand lelijk noemen is sowieso al not done wmb.

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 5
Badge +4

Hey ! 

Goed dat je het zeg , het is inderdaad respectloos. 

Ik zou hem gewoon negeren , en als je weer op vakantie gaat , gewoon niet meenemen . En gewoon met andere mensen om gaan , als die echt  een goede vriend was geweest had die er wel anders mee omgegaan. 

 

Liefs , anoniempjexx

Ja ik wil hem ook niet meer meenemen maar gelukkig heb ik wel andere goeie vrienden.

Reputatie 5
Badge +1

Dat is wel fijn

 

 

Reputatie 2
Badge

hey @Anoniempje xx 

ij ben zelf een jongen maar heb dit soort dingen nog nooit gehoord ook niet van mijn vrienden of matties van school… het kan zijn dat hij aardiger wou doen naar je of dat hij zich wou verontschuldigen voor het pesten zonder het te zeggen want ik weet dat het moeilijk kan zijn om sorry te zeggen als je iemand hebt gepest

 

groetjess

Reageer