ik snap somige mensen echt niet

  • 24 July 2020
  • 5 reacties
  • 191 Bekeken

Badge

heyy ik snap echt sommige mensen niet meer 

vroeger kwam er eens een  nieuw meisje in de klas en ze was nog heel verlegen en ik ondvangte haar met ope handen maar dan een beetje er na zat zij mij kei hard te pesten . 

Nu heb ik een vriend  ( Philipe )en ja op school pest hij mij kei hard en thuis niet, eergisteren was ik bij mijn beste vriend gaan zwemmen en die anderen vriend ( Philipe ) was daar ook en ja die waren mij zo hard aan het pesten en mijn mama had da gezien .

Ik snap gewoon niet dat mensen alzogf doen dat ze lief zijn maar eigenlijk dan toch niet ik vind het echt niet meer leuk ik heb  hem toch nog nooit gepest waarom hij mij wel ?


5 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Dat doen ze waarschijnlijk omdat ze onzeker over zichzelf zijn of jaloers op jou. Misschien vindt Philipe je wel leuk. Als je er heel erg mee zit raad ik je aan om het aan je moeder te vertellen.

Badge

het kan wel dat hij misschien op mij is . Maar het is met veel mensen ( vrienden ) zoals een vriendin waar van ik dacht dat da mijn bff was maar blijkbaar niet.

En dank je wel voor de tip van dat aan mijn mama vertellen ik heb het gedaan en ja het hielp:blush:

 

Hey schanti

 

Wat stom dat je zomaar gepest wordt. Vreemd hoe sommigen denken zich beter te gaan voelen door te pesten. Verwarrend ook, dat ze soms vriendelijk doen, om je vervolgens te pesten. 

 

Zoals Mangoveld zei, zou het kunnen dat Philipe je leuk vindt, of gewoon in de knoop ligt met zichzelf. Hetzelfde voor dat meisje; vaak werk je je frustraties uit op degene die het dichtst bij je staat. In ieder geval goed dat je je moeder verteld hebt hierover.

 

Gr. Kenshin

Als het op school ook gebeurd kun je altijd naar je mentor gaan, en die kan er misschien iets aan doen.

 

gr. Mij

Badge

ja maar dat is het net ik zeg het maar er gebeurt niet en pillipe is de zoon van mij Juf

Reageer