ik moet nog luiers dragen

  • 18 January 2022
  • 7 reacties
  • 992 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi ik draag nog luiers . ok  ik ga wat verhalen vertellen over mij zelf  oké ik was gisteren op school en op school draag ik ook luiers maar toen ik in me klas zat kwam mijn moeder binnen met een schone luier want ik verschoon ze altijd in de wc en toen wist de hele klas dat ik luiers droeg en ik word nu vaak gepest iemand tipsss

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit. Zie forumregel 19: zorg ervoor dat je anoniem bent. Verwijs niet naar andere social media.


7 reacties

Ten eerste kan je misschien wel naar de politie gaan ofzo voor dit gedoe. Je moeder kan je toch niet dwingen luiers te dragen? Ik zal dat serieus overwegen. Verder kan je met je mentor praten om het pesten tegen te gaan. Hopelijk helpt dit je!

Succes!

Reputatie 2
Badge

Ik denk dat je zowiso eventjes met je mama kan praten over dit voorval(ikzelf zouw me ook dood schamen) ik denk wel dat ze dit zou begrijpen. Over het pesten is 1 ding zeker:Je kan niet beter zijn dan jezelf en als die pesters dat niet kunnen zien moeten ze even hun ogen openen(maar met eigen ervaring moet je daar niet op wachten) het helpt zowiso om er over te praten met vrienden familie kinder telefoon Hopelijk gebeurd dit niet nog is.

Reputatie 5
Badge +3

Zeg gewoon dat je ze niet meer draagt en neem extra luiers mee dus je moeder hoeft niet te komen

Groetjes Rowena xxx

Reputatie 7
Badge +19

Dat is inderdaad heel naar misschien kan je proberen zonder te gaan doen? En praat erover met je moeder

Negeer hun opmerkingen 

Zeg het tegen je mentor

Reputatie 7
Badge +19

Dat is ook een goede oplossing

Praat het met je mentor over

Reageer