Hey, ik wordt niet heel heftig gepest, maar ik wordt regelmatig door een groep jongens uit mijn klas nageroepen met een stomme bijnaam en uitgelachen, dat is echt niet leuk. Ik raak er van in paniek en ben bang dat andere mensen me ook zo gaan noemen in de klas. Ik ben al een paar keer huilend thuis gekomen en wil(de) niet meer naar school. Het is ook nogal ingewikkeld. In mijn vorige topic heb ik verteld over een jongen die ik echt leuk vond; maar die heeft iemand anders en pest mee met die andere jongens. Het is dus tegelijkertijd liefdesverdriet + dat ik wordt geïrriteerd door hen en ze maar niet stoppen. Vandaag en gisteren roepen ze me echt veel minder na; gelukkig. Maar ik was daarvoor al naar mijn bouwcoördinator gegaan; (mijn mentor heeft een burn-out) en heb verteld wat die jongens doen en dat ik me er heel onveilig en kut over voel. Zij heeft gezegd dat ik deze week vrijdag dan samen met die jongen (er is één jongen die er mee begint en de anderen zijn meelopers) bij haar aan tafel moet praten en zeggen dat hij er mee moet stoppen; maar wat nou als hij na dat gesprek het iedereen verteld, en ik een soort snitch ben ik in de klas? en hij juist meer gaat pesten? ik durf echt niet… AAA HELP IEMAND! Heb een goed advies voor mij!
Liefs, Randers