Skip to main content
Vraag

Ik krijg enge berichten over dat mensen me willen verkrachten

  • 11 June 2024
  • 4 reacties
  • 105 Bekeken

Hallo!!

Ik krijg net allemaal berichten van mensen van mijn school. Ze zeggen dat ze me willen verkrachten en ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik durf ook gewoon echt niet meer naar school enzo

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heyy @Finley X3,

Ahh dat is naar! Het is echt niet oké dat die mensen jouw bedreigen en snap je angsten goed. Ken je ze ook of zijn het echt random mensen van je school?

Kan je dit misschien met je mentor bespreken of met een leraar van school? Het lijkt mij goed dat je dit aan een volwassene van school verteld zodat die je kan steunen hierin want die jongens mogen hier best op aangesproken worden! Je kan ook altijd je ouders hierover vertellen als je dat fijn vind.

Sterkte en liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 4
Badge

je kan het met je mentor of team leader erover hebben of aangifte doen

Reputatie 5
Badge +3

doe aangifte

Reputatie 3
Badge

Hoi @Finley X3,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Julia (De Kindertelefoon) 

Reageer