Groetjes, FLB
Groetjes, FLB
Ja ik heb een soort ziekte dus er kan niks eraan gebeuren en mijn ouders weten het natuurlijk
Groetjes, FLB
Groetjes, FLB
Op school vaak bij gym als ik me omkleed of als ik soms het perongeluk laat zien als ik moet bukken of iets en waarom ja omdat ik een luier draag:(
Groeten, FLB
Wat naar dat je hierom gepest wordt. Zoals FLB zei, zou je met je gymdocent kunnen overleggen of er wat geregeld kan worden i.v.m. het omkleden.
Je kan het bij je mentor melden, als je nare opmerkingen krijgt. Je mentor zou de leerlingen die vervelend doen, hierop kunnen aanspreken.
Groetjes
Kenshin
Hallo Maartentje :)
Wordt je nog steeds vernederd door jou incontinentie? Ik hoop dat het gestopt is voor je want pesten is gewoon ronduit laf.
-Dr8gon99
Hey, misschien een beetje een laat antwoord dus ik hoop dat het niet meer nodig is.
Maar in het geval dat het nog steeds zo is, misschien kan je drynites dragen. Ik ben 14 en plas zelf nog in bed en ik draag ze snachts maar ook op school tijdens de examenperiode aangezien ik mijn plas niet lang kan ophouden. Maar terug naar de essentie.. Deze vallen totaal niet op onder je kleding. Ze gaan hem dus zeker niet zien als je even bukt ofzo. Wat het omkleden betreft, oké je ziet wel dat het een luierbroekje is maar het valt veel minder hard op. Ze kunnen ook zeker genoeg opvangen. Zeker wat je plas betreft. Als je er in poept is het ook geen probleem maar dan zou ik hem wel geen uren meer aanhouden. Maar je kan ze heel eenvoudig vervangen.
Laat ons gerust iets weten!
Groetjes
-onnodige quote verwijderd-
gewoon die luier in hun gezicht smeren
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.