Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Beantwoord

Ik kan mijn plas en poep niet ophouden

• 3 februari 2019
  • 6 reacties
  • 165 Bekeken

Badge
Hi ik kan mijn plas en poep niet ophouden dus ik moet altijd een luier dragen ik schaam me daar erg voor en word vaak daardoor vernederd iemand tips??
icon

Beste antwoord door Anonymous 3 februari 2019, 19:24

Weten je ouders het al? Kan je er niet mee naar de huisarts?

Groetjes, FLB
Bekijk origineel

6 reacties

Groetjes, FLB
Badge

Groetjes, FLB

Ja ik heb een soort ziekte dus er kan niks eraan gebeuren en mijn ouders weten het natuurlijk
Door wie word je dan vernederd precies en waarom? Misschien heb ik dan nog wel tips.

Groetjes, FLB
Badge
Door wie word je dan vernederd precies en waarom? Misschien heb ik dan nog wel tips.

Groetjes, FLB

Op school vaak bij gym als ik me omkleed of als ik soms het perongeluk laat zien als ik moet bukken of iets en waarom ja omdat ik een luier draag:(
Kan je met je gymdocent overleggen of je iets eerder of later mag omkleden of misschien kan je met je gymdocent naar een andere oplossing zoeken? En misschien kan je het tegen je ouders zeggen dat er vaak opmerkingen over je gemaakt worden, omdat je een luier draagt? Zij kennen jou beter en kunnen misschien betere tips geven.

Groeten, FLB
Hoi

Wat naar dat je hierom gepest wordt. Zoals FLB zei, zou je met je gymdocent kunnen overleggen of er wat geregeld kan worden i.v.m. het omkleden.

Je kan het bij je mentor melden, als je nare opmerkingen krijgt. Je mentor zou de leerlingen die vervelend doen, hierop kunnen aanspreken.

Groetjes
Kenshin

Reageer