Vraag

ik kan het leven niet zo goed meer aan en weet niet meer wat ik moet

  • 5 February 2023
  • 6 reacties
  • 63 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4

hoi ik ben 12 en zit in 1vwo,

ik word sinds groep 2 gepest en in de 2de week van de nieuwe school is het weer begonnen

mijn vriendje heeft me er het eerste stuk doorheen geholpen maar het 2de deel moet ik toch echt zelf doen.maar, ik weet niet hoe.

kan iemand pls antwoorden

ja mn ouders en mentor etc weten dit


6 reacties

Badge

Hey, wat naar dat je je zo voelt en dat je wordt gepest 

Als ik het goed lees dan is het pesten al een tijdje gaande 

Zou je kunnen uitleggen wat er dan precies gebeurt op school (of misschien ook buiten school) ?

Alleen als jij dat ook wilt vertellen 

Niks moet 

 

Reputatie 5
Badge +4

ik word uitgescholden en kankerkutkind gezegd tegen me en hoer en ze kijken me vies aan, ook hebben ze de hele school leugens over me verteld en nu kijkt iedereen me vies aan

Badge

Wat verschrikkelijk dat ze dat doen en wat een eikels zijn die kinderen zeg 

Als ik een gokje mag doen dan is het een groepje die je lastigvalt? 

Vaak zijn de mensen die zich zo gedragen en anderen pesten het meest kwetsbaar en onzeker en ze willen zichzelf alleen maar bewijzen voor de rest van de kinderen  en dat slaat echt nergens op

Jij bent veel sterker dan die sukkels geloof mij maar 

Je zit er nu heel erg doorheen maar je komt er dan ook weer sterk uit 

Als ik je een advies mag geven dan zeg ik tegen je dat je ze moet negeren en ik weet echt dat dat beina onmogelijk is maar let op mijn woorden "alles wat je aandacht geeft, groeit" 

Als je ze lekker laat roddelen en schelden en jij er niks op uit doet dan vinden hun er ook niks meer aan 

En ik weet wel hoe het is om aan de kant gezet te worden door anderen maar je moet maar denken

"i don't need to be loved by you' 

(Zij hoeven niet van je te houden) 

Komt uit een liedje van miley cyrus MIDNIGHT SKY

Muziek kan vaak heel motiverend zijn en ik ben er boven op gekomen door miley cyrus en haar album plastic hearts en het nummer FLOWERS

Dat gaat er over dat je iedereen lekker moet laten maar jij moet weten dat je veel waard bent en dat anderen niet van je hoeven te houden en je moet doen wat je zelf wilt 

En weet dat als je vragen hebt en je wilt ze stellen of je wilt gewoon kletsen dan kan dat altijd, stuur gerust een bericht(je)

Reputatie 5
Badge +4

thx ik luister ook vaak naar Flowers dat helpt me wel ja

Badge

thx ik luister ook vaak naar Flowers dat helpt me wel ja

😂 kijk aan, dat is top 

Goed bezig 👌🏼 

En nogmaals je kunt mij gewoon een bericht doen dus ook als je even van je af wilt praten is dat ook dikke prima 

En blijf vooral muziek luisteren en hecht er een waarde/betekenis aan want dan gaat muziek ook voor je werken 

 

Reputatie 5
Badge +4

thx

 

Reageer