Vraag

ik haat mijn vriendin

  • 20 March 2024
  • 5 reacties
  • 81 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi, ik haat mijn vriendin, want ze heeft tegen me gezegd dat ik een bitch ben en dat ik dood moet vallen. Hoe kan ik het beste reageren? Ik wil haar echt zo graag keihard uitschelden ofz. Maar ik weet niet hoe ik dat zou moeten aanpakken.en het komt door een stom kind dat vrienden met haar is en die heeft dingen over me zegegd die ni waar zijn


5 reacties

Reputatie 2
Badge

Ik haat dit ook heel erg, want ik houd nog best wel van haar als vriendin, maar ik haat haar heel erg, want ze heeft me echt pijn gedaan.

Reputatie 2
Badge

Lijkt me niet dat dit iemand is die echt van je houd.

Als ze echt van je houd zal ze dit nooit zo op deze manier zeggen. Ook als een vriend(in) van haar zo over jou Praat hoort ze je naam te verdedigen.

Praat hierover en anders maak het uit want dit hoort niet in een relatie.

 

Reputatie 2
Badge

Hoi, @Onbekend234 , we waren vrienden, niet in een relatie, en ik wou al geen vriende meer met haar zijn, want ze heeft gezegd dat ik een bitch ben geworden, dood moet vallen, en een kkr fake friend ben. (Ja ze scheld met kkr haat ik ook altijd als ze dat zegd) En ik wil haar uitsvhelden, maar ook weer niet, en ik hou nog van haar als vriendin, maar tegelijk haat ik haar. Ik ik weet niet hoe ik moet reageren op haar. Hoe ik haar toch ook nog en beetje pijn kan doen ofz, want ze heeft mij echt veel pijn gedaan.

 

 

Reputatie 2
Badge

Ik zal haar een tijdje negeren

Als ze terug komt heeft ze spijt doet ze het niet dan is uit maar beter zo een echte goeie vriend zal dat echt niet zomaar zeggen

Reputatie 2
Badge

Ja, ik vind het ook gewoon lastig wat ik moet doen als ze naar me terug komt, want ik weet dan ook niet of ik wel vrienden met haar wil blijven

Reageer