Skip to main content

Ik haat mijn kutleven

Bit10
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 19 reacties

Ik ben er klaar mee dat ik de hele tijd door mijn klasgenoten  of andere mensen in mijn school een NPC mongool//etc.

ik wil gewoon met respect behandeld worden thuis, op school en online.  Ik heb al twee dagen niet eens kunnen slapen en  mijn vader dreigt mij al de hele tijd om mij te verwonden. Ook heb ik al meerdere malen mails naar school gestuurd en geprobeerd hulp te krijgen, maar nee.

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm leesbaarheid.

11 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 8 reacties
  • 10 juni 2024

Hey.. wat rot dat je je zo voelt zeg.. waarmee ik je kan helpen is om hier met je te chatten of je het advies te geven: 

Dat het misschien handig is als je een keertje chat of belt met de kinder telefoon? 

Groetjesss

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3302 reacties
  • 10 juni 2024

Hoi, dat klinkt heel ernstig! Zou het voor jou een goed idee zijn om eens met de kindertelefoon te bellen?  Of te chatten? En dan een deskundig advies krijgen.  Ik denk dat dat voor jou wel eens kan helpen. Probeer het maar eens, veel sterkte !! 

Groetjes liefs Tartan X

• 0 reacties
  • 10 juni 2024

Kut.

Dat is het enige woord dat ik hieraan kan toevoegen.

1 tip heb ik voor je. Misschien een keertje met de Kindertelefoon bellen.

Liefs @NoahLovesYou 

Bit10
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 19 reacties
  • 10 juni 2024

ik heb al 113 gebeld maar heeft heel weinig geholpen

Bit10
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 19 reacties
  • 10 juni 2024

ik ga wel proberen 

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1784 reacties
  • 10 juni 2024

Bedreigen is verboden. Heb je bewijs dat hij bedreigd? Als je dat hebt kun je het laten zien aan veilig thuis. Als je dat überhaupt wil

Groetjes mij @Anoniemxv 

Babs van de Kindertelefoon
Forum|alt.badge.img+2

Hoi @Bit10 ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Babs (De Kindertelefoon) 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 8 reacties
  • 11 juni 2024

wat kut voor je….

Anymoymous
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 132 reacties
  • 20 juni 2024

GA NAAR DE POLITIE A.U.B 

Dit is niet normaal de politie moet hier een eind aan maken

@Anymoymous 

• Net nieuw
  • 1 reactie
  • 23 februari 2025

Als je vader je echt bedreigt, dan is dat heel strafbaar en moet je hem aangeven. Heel vervelend dat je je zo kut voelt. Veel sterkte en als je verdrietig bent, ga dan eens keihard in een kussen Schreeuwen. Dat helpt bij mij altijd. Hoe gaat het er nu mee? 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 4 reacties
  • 24 februari 2025

Hii,

Wat ontzettend vervelend dat je je zo voelt. Jouw school heeft vast vertrouwenspersonen die je hierbij kunnen helpen, je zou een afspraak met hen kunnen maken om over je situatie uit te leggen.  Zij willen je vast helpen. Het zijn vertrouwenspersonen, dus ze zullen je verhaal alleen ‘doorvertellen’ als ze zich echt zorgen maken. Wat ook goed helpt is een keer goed uithuilen. klinkt heel kinderachtig, maar dat is het niet. als je het hebt gedaan voel je je een stuk beter. Dat heb ik in ieder geval. 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen