IK BEN ER AL KLAAR MEE DAT IK DE HELETIJD DOOR MIJN KLASGENOTEN OF ANDERE MENSEN IN MIJN SCHOOL EEN NPC MOGOOL/ECT IK WIL GEWOON MET RESPECT BEHANDELD WORDEN THUIS OP SCHOOL EN ONLINE, IK HEB AL 2 DAGEN NIET EENS KUNNEN SLAPEN EN MIJN VADER DREIGT MIJ AL DE HELE TIJD OM MIJ TE VERWONDEN. OOK HEB IK AL MEERDERE MALEN MAILS NAAR SCHOOL GESTUURD EN GEPROBEERD HULP TE VRAGEN MAAR NEE.
Hey.. wat rot dat je je zo voelt zeg.. waarmee ik je kan helpen is om hier met je te chatten of je het advies te geven:
Dat het misschien handig is als je een keertje chat of belt met de kinder telefoon?
Groetjesss
Hoi, dat klinkt heel ernstig! Zou het voor jou een goed idee zijn om eens met de kindertelefoon te bellen? Of te chatten? En dan een deskundig advies krijgen. Ik denk dat dat voor jou wel eens kan helpen. Probeer het maar eens, veel sterkte !!
Groetjes liefs Tartan X
Kut.
Dat is het enige woord dat ik hieraan kan toevoegen.
1 tip heb ik voor je. Misschien een keertje met de Kindertelefoon bellen.
Liefs
Hey.. wat rot dat je je zo voelt zeg.. waarmee ik je kan helpen is om hier met je te chatten of je het advies te geven:
Dat het misschien handig is als je een keertje chat of belt met de kinder telefoon?
Groetjesss
ik heb al 113 gebeld maar heeft heel weinig geholpen
ik ga wel proberen
Bedreigen is verboden. Heb je bewijs dat hij bedreigd? Als je dat hebt kun je het laten zien aan veilig thuis. Als je dat überhaupt wil
Groetjes mij
Hoi
Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!
Veel sterkte!
Babs (De Kindertelefoon)
wat kut voor je….
GA NAAR DE POLITIE A.U.B
Dit is niet normaal de politie moet hier een eind aan maken
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.