Skip to main content
Vraag

ik ben zo klaar met mijn zogenaamde vrienden🙄

• December 16, 2025
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

Eter
Forum|alt.badge.img+2

In heb dus vrienden die echte klootzakken zijn. 

In een van mijn vorige topics heb ik al verteld over iets wat ze hadden gedaan (best lang verhaal, als je het wil lezen) 

Maar dat is niet het enige.

Bijvoorbeeld. Ik ben ze volgens hun altijd iets schuldig, maar dan ben ik ze schuldig omdat ik niet kon afspreken in de stad. Ik sta ze dan een broodje bij de appie schuldig. 

Dat is toch raar?! 

Als ik dan toch met brood kom (voor mezelf)

Proberen ze het af te pakken!

Ze luisteren ook nooit naar wat ik wil dat ze doen. Dan bedoel van "stop met me brood af pakken!" "Nee". Dus dat betekent dat ik wil dat ze iets oprecht vervelends niet doen, maar ze gaan gewoon door. 

Ze worden ook zo boos over het kleinste ding ooit! 

Bij gym voetbal lukte me het niet om een bal goed aante nemen, ze gaan gelijk schreeuwen!

Het is volgens hun ook altijd mijn fout🙄

Iets dat hun fout hebben gedaan wordt dan mijn schuld. 

Ik wil graag hun achter me laten en met andere mensen gaan praten, maar dat lukt slecht.

Iemand tips?

1 reactie

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 18, 2025

hi ​@Eter 

dit had ik 2 jaar geleden en toen was ik er ook zoo klaar mee er was een meisje ik noem haar even L dus L ging vaak met mij afspreken en we gingen dan naar buiten en ze pakte mijn telefoon af ze heeft mijn armband gestolen en dat soort dingen en ik bleef stop zeggen maar ze luisterde niet en ik heb het tegen mijn ouders ge zegt en ik ben minder met haar om gegaan en ik ben ook zooooooooooooo boos geworden en heb ge zegt dat ik er klaar mee was en ze is gestopt en het is moeilijk maar ik denk dat het je wel lukt 

ik hoop dat het snel stopt 

groetjes lilou