Ik ben 15 jaar, ben als enige jongen in de klas met 13 meisjes. Tijdens sport, moeten we in 1 kleedkamer samen omkleden. En na sport moeten we verplicht naakt douchen. Voor we in de kleedkamer gaan. Vraagt de leerkracht iedereen zijn gsm. Maar 1 dag zei in van de meisjes dat ze haar gsm thuis was vergeten. Tijdens het gemengd naakt douchen was ze stiekem foto's en video's van mij aan het maken. Ik had het niet door. Ik was een beetje dom aan het doen tijdens het douchen. Want ja met je klas ben je beetje losser. Maar opeens zag ik dat ik gefilmd werd. Ik vroeg om alles te verwijderen. En zij zeiden: Ga eerst maar op de bij de douches liggen. Ik deed dat, werd vastgemaakt met tape. En ze gingen elk om de beurt op mij plassen. Daarna mocht ik douchen. En had ze alle foto's en video's online gezet. Heel de school had het gezien, en lachte me uit. Nu werd ik elke dag gepest. Tot 1 dag. Ik was het kotsbeu ik dacht iedereen heeft me toch al gezien. Dus ik besloot om gwn op de speelplaats mijn kleren uit te doen. Iedereen meteen de telefoon naar boven. Maar daarna werd ik niet meer gepest. Ze waren zo verwonderd en hadden alleen nog maar respect. Ik ben blij dat dat opgelost was.
Was dat de juiste oplossing. Of had ik beter iets anders gedaan.