Skip to main content

Ik ben stiekem gefotografeerd door klasgenoten tijdens gemengd douchen.

  • 27 December 2023
  • 7 reacties
  • 1340 Bekeken

Ik ben 15 jaar, ben als enige jongen in de klas met 13 meisjes. Tijdens sport, moeten we in 1 kleedkamer samen omkleden. En na sport moeten we verplicht naakt douchen. Voor we in de kleedkamer gaan. Vraagt de leerkracht iedereen zijn gsm. Maar 1 dag zei in van de meisjes dat ze haar gsm thuis was vergeten. Tijdens het gemengd naakt douchen was ze stiekem foto's en video's van mij aan het maken. Ik had het niet door. Ik was een beetje dom aan het doen tijdens het douchen. Want ja met je klas ben je beetje losser. Maar opeens zag ik dat ik gefilmd werd. Ik vroeg om alles te verwijderen. En zij zeiden: Ga eerst maar op de bij de douches liggen. Ik deed dat, werd vastgemaakt met tape. En ze gingen elk om de beurt op mij plassen. Daarna mocht ik douchen. En had ze alle foto's en video's online gezet. Heel de school had het gezien, en lachte me uit. Nu werd ik elke dag gepest.  Tot 1 dag. Ik was het kotsbeu ik dacht iedereen heeft me toch al gezien. Dus ik besloot om gwn op de speelplaats mijn kleren uit te doen. Iedereen meteen de telefoon naar boven. Maar daarna werd ik niet meer gepest. Ze waren zo verwonderd en hadden alleen nog maar respect. Ik ben blij dat dat opgelost was.

Was dat de juiste oplossing. Of had ik beter iets anders gedaan. 

Dit topic is gesloten

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik denk dat het een broodje aapverhaal is, maar voor het zelfde geld is dat niet zo (dat stuk over de tape klinkt erg nep namelijk)
Het is namelijk strafbaar om zomaar fotos van naakte mensen te maken zonder toestemming, ik zou allang naar de politie zijn gegaan.

Reputatie 1
Badge

Dit is tot nu toe het gekste verhaal dat ik op dit forum heb gehoord

Reputatie 7
Badge +11

zoals @ItzJustin zegt kan dit niet anders dan nep zijn. paar punten waarom.

  1. een klas met 14 mensen waarbij 1 jongen is vrijwel onmogelijk
  2. als 1 mogelijk is dan laten ze je alsnog apart omkleden
  3. met 15 jaar zit je wel in de 3e klas of hoger dus dan kunnen ze je niet verplichten om te douchen
  4. volgensmij mogen docenten niet zomaar je mobiel innemen
  5. je mobiel vergeten is bijna onmogelijk want het is je life, love and everything
  6. 13 dagen geleden was het vakantie
  7. tape plakt niet op natte muren of niet goed genoeg
  8. als je echt naakt in een speelplaats hebt gestaan zou je wel op het nieuws zijn geweest.
  9. je wordt opgepakt als je naakt over straat loopt
  10. als ‘iedereen’ je al heeft gezien dan de docenten ook wel. dan had je allang hulp gekregen.

ik geloof niet dat het waar is. ik geef toe dat er een heeele kleine kans is dat er een gedeelte echt is. maar ook zoals @Meneer op het internet zegt. dit is het gekste verhaal op het hele forum. en ik vind het gewoon bullshit

Reputatie 6
Badge +3

Eh idk als het waar is maar wrm zou je een verhaal verzinnen dit is een forum voor kinderen die iet willen vertellen sorry als het raar is ofz maar ik ben nieuw hier en ik weet het niet sorry als het wel waar ja maar het klinkt gwn gek

Echt helemaal niks van waar. Dit is zo vaag!

En naakt douchen doen ze echt niet op de middelbare.

En 1 jongen in een klas met 14 meiden??

Je zou trouwens ook wel gescheiden douchen. Jongens en meiden.

Ik bedoel, wat is dit voor raar verhaal?

Badge

Sorry maar dit klinkt meer als een rare fantasie dan iets wat echt gebeurt is

Reputatie 7
Badge +7

Hallo allen,

 

dit topic wordt nu gesloten omdat de reacties voornamelijk gaan over of dit wel/niet waar is, en omdat de topic starter inmiddels geblokkeerd is en dus niet meer kan reageren.

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon