Vraag

Ik ben overprikkeld maar ik mag niet naar huis.

  • 2 November 2023
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

Reputatie 3
Badge

op het moment dat ik dit nu aan het schrijven ben zit ik in de klas terwijl iedereen om me heen zit te schreeuwen. Ik wil naar huis want ik voel me misselijk en doe moeite om mijn tranen in te houden. Mijn ouders zeggen dat ik niet naar huis mag omdat ik zometeen een belangrijke toets heb maar hoe kan ik deze toets maken. Ik zit midden in een toetsweek en ik ben al de hele week overprikkeld en heb daardoor een hoop toetsen flink verknalt. Ik wil gewoon even stoppen met alles en rust, maar dat lukt niet. Ik wordt ook al gepest op school en ik heb het al aan mijn mentor en ouders vertelt maar ze doen er niks tegen. Ik voel me altijd buitengesloten en mijn klas is gewoon een rotklas. Tijdens de toetsen deze week maken ze al super veel geluid en de leraren die er bij zijn zeggen er niks over. wat moet ik nu doen. ik kan de toets die ik zometeen heb echt niet maken.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, ik denk dat als je dit aan je mentor laat lezen,  dat die er dan toch wat mee moet doen.  Zoals je het hier omschrijft zou voor een mentor toch echt een reden moeten zijn om jou te helpen. En als die mentor dat niet doet, dan kun je misschien naar een docent gaan waar je een goede band mee hebt.  Of een vertrouwenspersoon. Echt, ik zou je hartekreet zoals je die hier neerzet gewoon lettelijk laten lezen. Ik hoop dat het je helpt.  Sterkte daar!
Groetjes liefs Tartan X

Reageer