Skip to main content

ik ben ontmaagd op mn 9e en nu word ik er dus voor gepest

• June 10, 2024
  • 5 reacties
  • 776 Bekeken

Ik was dus toen ik 9 was en in groep 6 zat door iemand van groep 8 ontmaagd en hij had dat dus tegen iedereen verteld en ook in de brugklas en ik zit nu op dezelfde middelbare als hem en nu zitten kinderen me dus te pesten ermee

5 reacties

Anymoymous
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • June 20, 2024

Wat een lage stand hebben die kinderen @Tover01 zegt altijd probeer er boven te staan.

Veel liefs @Anymoymous 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 11, 2025

Ga er boven staan en als het de erg word ga er met iemand over praten dat dit stopt .

Maar je was wel heel jong toen je het voor het eerst deed.

Was het wel goedkeuring of ben je verkracht. 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 13, 2025

Het spijt me dat je dit meemaakt 💛. Wat er gebeurd is, is niet jouw schuld en pesten hierover is absoluut niet oké. Vertel een volwassene die je vertrouwt, zoals een mentor, leraar of ouder, en bewaar bewijs van het pesten. Praat met iemand over je gevoelens, eventueel een professional, en zorg dat je veilig bent door niet alleen bij de pesters te zijn. 

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 11, 2025

Hey ​@Lisa-elf ,  wat vreselijk dat dit gebeurd is en wat naar hoe de jongen hiermee is omgegaan. Ik zou aanraden het hier met een volwassene over te hebben (ouder, mentor, kindertelefoon) en probeer je er niks van aan te trekken. Een tip voor als iemand een vervelende opmerking maakt: Doe alsof je het niet gehoord heb en laat de persoon het een aantal keer herhalen door te zeggen: "Wat zei je?” Hierdoor is het niet grappig meer. Geef het geen aandacht, en probeer te focussen op de leuke(re) dingen buiten school.
Sterkte! 💪

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 11, 2026

Even een vraagje ​@Lisa-elf  is het al minder geworden dat pesten .