Skip to main content
Vraag

Ik ben gepest

• November 25, 2024
  • 2 reacties
  • 91 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben gepest. Ik dacht ik doe nog even mijn verhaal  omdat er bij een paar mensen een verwarring was. Het begon in groeps 6 toen ik door mijn vriendinnen werd buiten gesloten. En in groep 7 werd ik gepest omdat ik van wolfen hou. Dus zeiden een paar jongen : I'm the alpha awou. En mijn vriendinnen sloten me nog steeds buiten( ik heb nog al andere intresses dan andere meisjes ik ben zeg maar geen girly girly ) dus ik heb  me altijd een beetje anders gevoeld. Maar in groep 8 ging het pesten verder. En toen ik het tegen de juf zei noemde iedereen me een sniths. En ze gingen gewoon verder maar uit eindelijk kwam ik vooral mezelf op en stopte het. Maar ik heb nooit en sorry gekregen. En nu in de eerste is het minder maar zien mensen mijn als anders. laats kwam ik vooral een vriendin op in een groeps app en gingen een van de jongens die mijn pesten stickers van mij in de groeps app spamen. En ook een andere jongen die ik mijn hele verhaal heb vertel. En als ik een sticker van iemand in de groeps app stuur is iedereen gelijk boos op mijn. Ik ben nu radeloos.

2 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 4, 2025

Hoi ​@Lisenine,

Wat heftig dat je dit hebt meegemaakt en dat het pesten zo lang heeft geduurd. Het is supermoedig dat je jezelf hebt durven verdedigen en bent blijven opkomen, ook al kreeg je geen excuses of steun van anderen. Het gevoel om “anders” te zijn en niet echt geaccepteerd te worden, is heel pijnlijk.

Dat ze nu nog steeds je berichten in de groepsapp negatief behandelen en stickers misbruiken, is echt niet oké. Je verdient het om met respect behandeld te worden, vooral door mensen die zeggen je vriend te zijn.

Heb je iemand op school (bijvoorbeeld een mentor, vertrouwenspersoon of docent) met wie je hierover kunt praten? Soms kan het helpen als een volwassene ingrijpt en het probleem bespreekt met de groep. Ook kan het fijn zijn om met mensen te praten die je wel steunen, zodat je niet alleen hoeft te staan.

xx liefs Wolf 🐺

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • August 12, 2025

Hey ​@Lisenine, WAT EEN KUTKLAS heb jij... Ik zelf werd ook niet gerespecteerd door mijn oude klas omdat ik ook niet girlie girlie was. Ik bedoel, ze deden wel normaal maar ik kon gewoon zien dat ze aan het faken waren. Als het je oude klas is, die zo kut doet, ik zou er echt niks van aantrekken. Gewoon lekker die stickers spammen, dan zijn ze maar boos. Wat dat betreft gewoon met een middelvinger reageren.

Als het je klas vd middelbare is, is het wel eeb ander verhaal. Ik zou dit ZEKER weten melden bij de docent, ja, dan ben je maar een snitch. Jij verdient met respect te worden behandeld, en een paar zielige meisjes en jongetjes hoeven jou echt niet te pesten.

XX Misty :)