Hoi ik ben gepest. Ik dacht ik doe nog even mijn verhaal omdat er bij een paar mensen een verwarring was. Het begon in groeps 6 toen ik door mijn vriendinnen werd buiten gesloten. En in groep 7 werd ik gepest omdat ik van wolfen hou. Dus zeiden een paar jongen : I'm the alpha awou. En mijn vriendinnen sloten me nog steeds buiten( ik heb nog al andere intresses dan andere meisjes ik ben zeg maar geen girly girly ) dus ik heb me altijd een beetje anders gevoeld. Maar in groep 8 ging het pesten verder. En toen ik het tegen de juf zei noemde iedereen me een sniths. En ze gingen gewoon verder maar uit eindelijk kwam ik vooral mezelf op en stopte het. Maar ik heb nooit en sorry gekregen. En nu in de eerste is het minder maar zien mensen mijn als anders. laats kwam ik vooral een vriendin op in een groeps app en gingen een van de jongens die mijn pesten stickers van mij in de groeps app spamen. En ook een andere jongen die ik mijn hele verhaal heb vertel. En als ik een sticker van iemand in de groeps app stuur is iedereen gelijk boos op mijn. Ik ben nu radeloos.
Geen reactie
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.