Vraag

ik ben gecatfished

  • 16 January 2024
  • 2 reacties
  • 113 Bekeken

hoi ik een jongen van 14 zit nu in het 2e. een van mijn klas genoten heeft een op tiktok een nep account aan gemaakt en mij laten denken dat een meisje mij leuk vond gisteren heeft hij in de kleed kamer bij de gym het vertelt ( ik wist het eigenlijk al ) de hele klas kon het horen en lachte me uit. ik ben weg gelopen en gelukking liep mijn maatwerk uur leraar langs die mijn hielp. mijn mentoren hebben iedereen uit gym gehaalt en de jongen die het deed gaat naar halt ik denk er over na om aangifte te doen tegen de anderen kinderen die hem hebben geholpen. wat moet ik doen 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Je kan aangifte doen, maar hoeft niet. Wel zou ik dit mischien als je wilt aan je ouders vertellen, zij kunnen je helpen, maar het hoeft niet.

Als je aangifte doet zal ik het niet in de klas vertellen, want dan gaat iedereen je waarschijnlijk haten/een snitch vinden

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 3
Badge

Voor zover ik weet is catfishing geen misdaad, dus aangifte doen heeft weinig zin. wat je wel kunt doen is aangifte wegens identiteits fraude, maar ik denk niet dat daar veel van komt. het beste wat je kan doen is negeren, volgende week hebben ze iets nieuws om over te lachen

Reageer