Vraag

ik ben een pester?

  • 14 March 2023
  • 5 reacties
  • 108 Bekeken

Badge

ik vind het leuk om om mensen de lachen gezien ze allemaal hartstikke dom zijn, is dit pesten?


5 reacties

Ik begrijp niet wat je zegt.  Je vindt het leuk om mensen uit te lachen?

Reputatie 5
Badge +2

Het ligt eraan om wie je lacht. Lach je om mensen die jou ook gewoon uitlachen en die dat oke vinden, of lach je om mensen die het niet oke vinden. Mensen die het niet oke vinden zullen het wss niet zo snel zeggen, maar meestal kan je het wel zien; diegene wordt rood, of kijkt naar de grond. Ook ligt het eraan of je mensen meeneemt. Als jij ervoor zorgt dat de rest van de groep waarin je bent ook diegene laat uitlachen kan dit als pesten overkomen. Je moet wel onthouden dat iedereen pesten anders opvat. Je kan het ook altijd vragen, of zeggen van; Ik lach om iedereen, het is niet persoonlijk.

Xx L

@Lorzor als je iemand uitlacht, dan is het pesten vind ik!  of als je gemeen doet.

je kunt aan iemand ziet of diegene het leuk vind, zo niet, dan moet je stoppen en je excuses aanbieden.

ik hoop dat je liever tegen mensen bent. we wonen allemaal op deze aarde, we zijn allemaal mensen, en we moeten gewoon lief tegen elkaar zijn.

ik vind het namelijk pas echt dom als je mensen uitlacht! ik vind het zoizo al raar dat je zegt dat mensen dom zijn (als je zoiets zegt dan pest je!)

please wees liever tegen mensen, dan komt alles goed!!

 

liefs emma

@Lorzor uhm I’m sorry?!-

jij lijkt me echt een gemeen iemand😌😌

Je kan zeker niet tegen kritiek? ik leg alleen uit dat ik jouw eerdere  reactie raar vind, want niemand is dom! En nu deze reactie van jouw, beetje flauw  vind je niet?

Op dit forum helpen we elkaar! Ik denk dat je op de verkeerde site bent als je gemeen tegen mensen wilt doen, doe dat dan niet hier. Want daar is dit forum niet voor! Of ben je te dom om dat te weten?…

Reputatie 1
Badge

ik vind het leuk om om mensen de lachen gezien ze allemaal hartstikke dom zijn, is dit pesten?

Dit is onacceptabel!☝
Het moet stoppen en het is niet leuk😡

Voor het zelfde geld worden ze depri💀

**door te rollen kom je ook vooruit**

 

Reageer