ik ben dus soort van betrapt op school en weet niet wat ik moet doen nu

  • 18 February 2022
  • 15 reacties
  • 1121 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik was dus op school ik ging naar de wc en door de schaduw ofzo lijkt het alsof ik aan het masturberen was maar iemand heeft daar een filmpje van gemaakt en nu denkt iedereen dat ik dat deed want ze hebben ook een foto van mij zelf gemaakt toen ik er uit kwam maar letterlijk iedereen al mijn vrienden zijn allemaal van heb je dat echt gedaan of er komen mensen naar me toe en zeggen gast dat doe je toch niet die dingen maar ik heb nu echt neigingen om zelfmoord te plegen wat moet ik doen plss help


15 reacties

Hey,

Het eerste wat ik wil zeggen is dat je geen zelfmoord moet plegen. Dat lost niks op.

En ten tweede, het is niet oké wat zij gedaan hebben. Zeg het tegen je mentor ofzo en zeg er bijvoorbeeld duidelijk bij dat je dat niet deed.

Succes

~Ikke13

Ook al deed je het wel je kan ook zeggen dat je het niet deed, of was het heel duidelijk?

Nee er was niks duidelijk het enige wat je zag zijn mijn schoenen en schaduw maar ze hebben geen echt bewijs want dat is er niet

Dan kan je gewoon zeggen dat je iets anders deed toch.? Of ben ik nou gek? 

@Ikke13 dat heb ik ook gedaan maar niemand gelooft mij

Hoi P. 
Het was erg makkelijk om te achterhalen wie je bent en op welke school je zit. Dit soort verhalen verspreiden natuurlijk snel en het is niet handig om dit zo in detail te vertellen op dit forum.  Om je leven niet verder te verpesten benoem ik alleen de eerste letter van je voornaam ‘P’ en de eerste letter van de naam van je school ook ‘P’.  Dit benoem ik zodat je gelooft dat ik je identiteit heb weten te achterhalen. Ik wil je graag het advies geven om eens te kijken naar ‘NoFap’. Ook adviseer ik het om de posts die je op dit forum hebt gedaan te verwijderen voordat iemand anders met slechte bedoelingen ook je identiteit weet te vinden. Deze reactie is alleen maar bedoelt om je te helpen en heeft geen slechte bedoeling ik zal dit dus ook verwijderen binnen enkele dagen. 

Doe met dit advies wat je wil.

Met vriendelijke groet,
AnonK1ke

Hoii,

Tip 1: pleeg alsjeblieft ge zelfmoord: er zijn waarschijnlijk heel veel mensen die heel veel om jou geven!

Tip 2: Als mensen je uitlachen ofzo. Zijn ze het niet waard! Jij bent veel beter dan dat! En als mensen vragen of je het nu echt hebt gedaan zeg je gewoon dat je het niet hebt gedaan. 

Tip 3: sta altijd boven degene die jou uitlachen of grapjes over jou maken. Ga nooit een roddel over hun verspreiden. En steek je energie niet in dat soort mensen. 

Ik hoop dat dit helpt en veel suc6! 

 

Chloe

Reputatie 7
Badge +7

Pleeg geen zelfmoord

Je bent heel uniek

Zelfmoord lost niks op

Negeer iedereen

Praat met een vertrouwenspersoon 

 

MCES 

 

Zelfmoord plegen lost echt niks op

Negeer hun

Neem een kijkje bij 113

Praat met je mentor hierover

 

Zelle

 

Hey,

Hoe gaat het nu?

Heb je er al iets aan gedaan?

~Ikke13

 

Reputatie 3
Badge

Ga naar de politie want ze zouden er een taakstraf kunnen krijgen vlogensmij.

Reputatie 5
Badge +3

@AnonK1ke  ga anders met die kinderen in gesprek net de directie if directeur.  Liefs Rowena xxx

Reputatie 7
Badge +19

Ja,stap naar de directie want dit is niet oké het is eigenlijk verboden om filmpjes van elkaar te maken zonder toestemming

Hoe gaat het nu???

@AnonK1ke ik heb geen letter p in mijn naam? 

Reageer