Vraag

ik ben bang dat ik gepest ga worden als ik mensen vertel over mijn hobbies, help

  • 3 June 2023
  • 5 reacties
  • 222 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi. ik heb een nogal aparte hobby. Ik maak fursuits en ik ben een furry. Als je bekend bent met furries weet je vast wel dat er veel negative dingen over worden verspreid die meestal niet waar zijn. 

ik heb dus een kind in da klas dat ook super homophobisch is en een pestkop en ik ben bang dat als hij erachter komt dat ik een furry ben dat ie met zijn vriend groep achter mij aankomt. Het probleem is dat het steeds lastiger is om te verbergen want mijn halve klas weet het al zo’n beetje. Wat moet ik doen??


5 reacties

Reputatie 3
Badge +1

hoi @bounty ,

heb je het hier al met je docent/juf of meester over gehad?
misschien kunnen zij jou helpen en dan weten zij ook wat er speelt, en dat als je een keer naar hun toegaat dat de pester gelijk gepakt word. je moet je nooit schamen voor iets wat jij doet en wat jij leuk vind, anders is het geen hobby meer. 

Hoi! Ik vind het juist heel cool dat je fursuits maakt en dat je je daar niet voor hoeft te schamen, wees er gewoon open over en als je het gevoel hebt dat het mis kan gaan ga dan gewoon naar je mentor

 

Reputatie 1
Badge

hi!!

ik snap hoe je je voelt, een aantal vrienden van mij zijn therians. ze vertellen het aan niemand, behalve aan mij en elkaar. je klasgenoten hoeven het dus helemaal niet te weten als je er niet veilig bij voelt!! dus ik zou zeggen, als je dat niet kut vind, vertel het gw alleen aan je beste vrienden en verder niemand. als er nou toch iemand achter komt of je het vertelt en ze doen kut, je kan proberen ze te leren over wat het WEL is ipv wat zij denken dat het is (sommige mensen denken dat furrys, therians en zoophile hetzelfde zijn wtf) maar je kan het er ook gewoon bij laten, hun negativiteit is jouw energie helemaal niet waard. ik snap het als je niets doet met het advies, of misschien is dit een eyeopener :) succes!!

Reputatie 7
Badge +4

hoi @bounty ten eerste heel cool dat je fursuits maakt en een furry bent  ( ik ben een therian ) je weetvast wel wat dat is:) 

ik zou tot zoverje kan gewoon door blijven gaan en als hij er ooit achter komt zou ik het aan je ouders/ mentor vertellen 

verder heb ik niet echt tips ik vind het zelf ook een lastige situatie

 

groetjes smokey

Reputatie 1
Badge

hiii, ik ben zelf ook een furry, ik zou het geheim houden en als iemand vraagt ''wat zijn je hobby's'' kun je gwn zeggen dat je creatief ben enzo. wees je zelf en doe wat goed voelt voor jou en ben niet bezig met anderen en als ze erachter komen zeg dat het niet waar is en dat ze liegen dat heb ik zelf ook gedaan ;) en het hielp ze stopten met mij pesten. BTW echt geweldig dat je fursuits maakt!!!!

groetjes Silver!

Reageer