Skip to main content

Hoi allemaall,

ik heb een vraagje over iets en wat ik er mee moet.

Ik heb dus een vriendje en hij brengt me eigenlijk altijd naar huis nadat we hebben afgesproken. Alleen laatst werden we opeens gevolgd door oude vrienden van hem. Met wie hij nu een beetje half ruzie heeft? Maar ze hadden ons dus helemaal naar mijn huis gevolgd en hebben toen foto’s en video’s van m’n huis gemaakt. Ik heb geen idee wat ze ermee willen doen want ik ken ze niet goed, maar ik heb er echt geen fijn gevoel bij.  Weet iemand wat ik hiermee moet?? En of ik het ergens moet melden/tegen m’n ouders moet zeggen? Ik snap het echt niet en weet niet wat ik moet doen. 

Groetjes

Je kan het wel tegen je ouders zeggen, je hoeft hier geen melding te maken van de politie. Ze doen in feite niks illegaals dus je kan er niet heel veel aan doen

Succes hiermee 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Heyy,

Apart zeg.. Ik heb ook echt geen idee wat ze daar mee willen/kunnen doen en heb eigenlijk ook geen idee wat jij ermee moet doen. Ik denk dat je het het beste gewoon kan laten rusten waarschijnlijk is er niks aan de hand, maar je zou het idd tegen je ouders kunnen zeggen misschien kunnen die je een beetje gerust stellen! 

Liefs van ItsJustMe <3

Als jouw vriend ruzie heeft met die mensen, kan het een andere kant op.. Ik weet niet hoe die zijn maar het kan zijn dat ze bijvoorbeeld jouw vriend in de gaten willen houden dvm fotos te maken van jouw huis. Maar het kan ook gewoon zijn om jouw vriend te intimideren en dat ze zonder schaamte een foto maken van het huis waar jij woont. Gewoon puur en alleen om hem te irriteren en bang te maken. Mocht iets uit de hand lopen met hem/jou en zijn oude vrienden, blijf niet stil en haal er iemand bij.

Reageer