Vraag

iedere keer me aan kijken

  • 30 May 2022
  • 8 reacties
  • 60 Bekeken

Badge

Hallo er zit een meisje in me klas die was eerst mijn beste vriendin en nu is dat niet meer zo. Ik probeer haar te negeren maar in de klas zit ze me iedere keer aan te kijken. Soms kijkt ze boos maar soms gaat ze ook rare bekken trekken naar mij. De juf weet er van maar die doet niets maar dit is toch niet meer normaal zo?


8 reacties

Badge +1

Wat is er dan precies gebeurd tussen jullie en zit je op de middelbare school of de basisschool? Ik zou gewoon met haar praten en het uitspreken en het anders tegen je leraar of mentor zeggen.

Badge

Ik zit op de basisschool nog maar er zijn iedere keer kleine ruzies maar ook al hebben we het goed dan kijkt ze me nog iedere keer aan en dat duurt al echt zo lang echt al maanden. De juf zeg dat ik het moet negeren maar dat gaat zo niet. ze is iedere  keer heel jaloers op mij en ze sluit me ook nog buiten op school maar dat doet ze met meerdere kinderen want ze vind zichzelf de baas van de klas.

Badge +1

Ik zou dat dan tegen je juf zeggen. Vertel dat ze jou buitensluit en iedereen door haar dus ook niet met jou omgaat. Als dit niet werkt zou ik met haar proberen te praten en als dat ook niet lukt zou ik het tegen je ouders zeggen. Die kunnen haar op school of buiten school dan ff aanpakken. Wie denkt ze wel niet dat ze is...

Badge

Me ouders weten het en de juf weet het alleen doet ze er niets aan. ja ze denkt echt dat ze alles is maar de kinderen uit mijn klas lopen ook echt achter haar aan.en dat terwijl ze ook wel die kinderen pest en ook buitensluit. ik denk dat iedereen bang voor haar is maar ik en mijn andere vriendin niet.

Reputatie 3
Badge +2

Gwn terugkijken net zolang tot ze weg kijkt

Heyyy! Dit klinkt echt vervelend. Echt raar dat je nog er niks aan doet. Negeren is inderdaad het beste, maar ik snap dat het niet lukt. Misschien kan je een keer vragen wat haar probleem nou precies is? En waarom ze dat doet?

Mijn reactie wordt gecheckt, komt er hopelijk zo aaaannnn

Badge +1

Ja probeer je inderdaad niet bang te laten maken en ga gewoon met je vriendin om en sluit haar buiten. Kijk haar inderdaad ook gewoon aan en negeer haar verder. Ga je al bijna naar de middelbare school, dan ben je hopelijk van haar af.

Reageer